Avatar billede wikie9 Nybegynder
25. januar 2012 - 19:59 Der er 2 kommentarer

installere windows 7 !!??

hej jeg har en abook 1785w som jeg meget gerne vil have installeret w7 på når jeg sætter en boot cd i (købt) og vil loade den køre computeren lidt op i hastighed og der efter ned igen uden der sker noget ??

jeg har prøvet at lave en boot usb på i stedet men dette kan jeg heller ikke få til at virke ?

håber der er nogen der har en ide til noget hjælp? :)

pt er der faktisk ikke noget egentlig styre system på pc'en da Ubuntu slog fejl i installationen og for inden det fik Windows xp (mit davernde styre system) blue screen of death
Avatar billede Mik2000 Professor
25. januar 2012 - 20:42 #1
Den skal sættes til at boote fra CDen inde i BIOS
Alternativt skal du trykke F8 under opstart og vælge at starte fra CD

Virker ingen af disse ting, så lyder det til der er fejl i chippen
Avatar billede wikie9 Nybegynder
26. januar 2012 - 12:01 #2
Det har jeg prøvet den vil godt boot fra fx en xp cd men den er der fejl i ( nogle filer er beskadiet så jeg kan ikke bare installere det og så opgradere til w7