Avatar billede cayenne_s Nybegynder
22. januar 2012 - 11:50 Der er 8 kommentarer

Noter: Exchange & iPhone/iPad

Efter opdatering af iPad2 & iPhone4S  er noter på PC (Exchange)ikke synkroniseret med iPhone/iPad. Det har tidligere fungeret.
Oprettes en note på PC kan den ikke ses på iPhone / iPad.
Oprettes note på iPad/Iphone kan den ikke ses på PC. Hvad kan der gøres?
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 18:24 #1
Hvad bruger du til at synce notes med?
exchange sync i nyeste ios er også bugged.. kan være der den ligger.
Avatar billede cayenne_s Nybegynder
23. januar 2012 - 19:07 #2
Normal synkroniseres ikke idet Extchane/Outlook/iPhone/Ipad
automatisk er ens uaanset hvor der tilføjes eller slette noter fra
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 20:39 #3
Jeg kender ikke lige iphone4s.

Men har sat exchange sync op på flere iphones før. Jeg har dog aldrig set en sync "notes" mulighed.
Det jeg har set er Mail/Kontakter/kalender.

Jeg ved dog der findes nogle Apps der kan gøre det.
Det kan jo tænkes i har haft sådan en, og denne ikke virker med det nye ios.
Har du prøvet se om du har en app der hedder noget med notes/sync. (ved der en der  hedder noget med tasknotes)
Avatar billede cayenne_s Nybegynder
23. januar 2012 - 20:46 #4
Problemet er opstået efter iPad styresystem er opdateret til sidste version og efter jeg forsøgte Først at synknisere med kabel via iTunes og derefter fjerne flueben fra ourlook synk i iTunes. PS.: Det kunne tyde på at noter ikke er en til en med
exchange i iPone 4S og de nyeste styresystem
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 20:57 #5
Hvad syncer du med.
Exhange sync er ikke samme som outlook sync via iTunes.

Jeg har ikke set Notes sync på selve Exchange sync delen i iphone.. Kun mail/kalender/kontakter.

Du har lidt flere muligheder hvis du syncer din outlook via itunes, men så det en manuel sync..Ikke en active sync løsning, som kører altid.

Du skal også vælge enten eller. ikke begge ting. Så resikere du dobbelt af emner nemlig.

Hvis du går på iphone. under mail.  og exchange, er der så sat en sync op der.. og hvadhar du af muligheder for sync der.
Avatar billede cayenne_s Nybegynder
23. januar 2012 - 21:14 #6
Under exchange er der som du skriver og derfor ikke et note felt
Sunk en gang dagligt
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 22:45 #7
Lige så jeg helt sikker.

Hvordan syncede i før, kun via itunes via en pc? med kabel?
Eller via 3g/wifi imod exchange?
Avatar billede cayenne_s Nybegynder
25. januar 2012 - 20:48 #8
Kalender, kontakter, mail køre udenvidere via exchange. Hvis jeg afhakker Noter sync med outlook er der ikke noget problem. Tidligere skulle jeg ikke synkronisere. Al information også noter
blev håndteret af exchange. Derfor al den snak og skrivning.