Avatar billede macteddy Nybegynder
19. januar 2012 - 10:16 Der er 1 løsning

Xbox 360 controller til PC får spil til at lagge

Jeg har lige købt en Xbox 360 controller til min pc for at bruge den sammen med spillet Street Racing Syndicate. Men efter at controlleren er instaleret lagger spillet helt vildt, alting er som et lysbilledeshow, og det er helt ubrugeligt.
Hvis jeg afinstalerer controlleren igen, kører spillet fint igen.
Hvis jeg åbner processer ser det ikke ud som om at der er noget der bruger voldsomt meget cpu kraft eller ram.

Er der nogle der har en læsning på dette ?

Kører win 7 64 bit.
Avatar billede macteddy Nybegynder
28. maj 2012 - 22:37 #1
Lukket