Avatar billede izemate Nybegynder
18. januar 2012 - 16:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flash får Firefox 9 til at gå ned

Hej derude

Jeg har reinstalleret en computer med windows XP

Jeg har installeret Firefox 9 og nyeste flash player men når man forsøger at se youtube videoer så "går browseren ned" den hakker og svare ikke.

Jeg har prøvet at reinstallere flash playeren og reinstallere firefox men med samme reslutat.

Youtube virker fint på IE 8.

Nogen der har nogen ideér til hvad der kan være galt? Kan kun finde noget om det på ældre browser versioner.

på forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 17:30 #1
Er du 100 procent opdateret på din win xp installation?
Jeg bruger Filehippo Update Checker til at holde øje med mine applikationer. Hent og prøv om den finder noget der bør opdateres:
http://www.filehippo.com/updatechecker/
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 17:31 #2
Du kan også gå ind på tdc som har en fin tjeneste her:
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 17:32 #3
Er dine taller røde mangler du noget.
Avatar billede izemate Nybegynder
18. januar 2012 - 19:16 #4
Som sagt har jeg formateret computeren, og downloaded de nyeste version fra producenternes hjemmesider, så det skulle da undre mig hvis det ikke var det nyeste :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 19:30 #5
Du svarer ikke på det jeg spørger om?
Avatar billede izemate Nybegynder
01. maj 2012 - 11:30 #6
smid et svar så får du point.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2012 - 18:48 #7
svar