Avatar billede kimtheman Novice
17. januar 2012 - 15:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mobile Partner - Opstarte Og tilslutte Automatisk

Hej,
Nogen der har løsningen på, at få programmet "Mobile Partner" med abonnement ved CBB til at opstarte og tilslutte automatisk på en Xp maksine?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2012 - 15:42 #1
min telia er det indstillinger/system hak i autostart og automatisk tilslutning, og i indstillinger/sikkerhed skal pinkode slås fra.
Avatar billede kimtheman Novice
17. januar 2012 - 15:56 #2
Der står ikke nogen steder noget med autostart.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2012 - 16:08 #3
så flyt den i startmenuen til alle programmet/start - så bankes den i gang med windows.
Avatar billede kimtheman Novice
17. januar 2012 - 16:11 #4
Det er ikke problemet at få den til at starte op automatisk. Men at få den til at connecte automatisk. Og det gør den vel ikke fordi man smider den i start mappen?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2012 - 16:34 #5
hvis du går ind i programmet og finder aktiver pinkode, og slår det fra, så skal den jo ikke bede om pinkode, og så kan den tilslutte uden brugerindgreb.
Jeg har som nævnt telia, og programmerne er åbenbart ikke helt ens.
Avatar billede kimtheman Novice
17. januar 2012 - 16:40 #6
pinkode er slået fra så denne skal ikke skrives. Men man skal stadig trykke "Tilslutte" Så det kan måske slet ikke lade sig gøre med CBB.

Tænkte bare der var et eller andet smart man lige kunne gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2012 - 16:49 #7
da jeg have en dongle fra ?tdc? der brugte programmet mobile partner, da havde jeg sat den i en 3g-router, så den var automatisk altid på.
Men du må lede alle skærmbilleder igennem i programmet efter noget 'tilslut automatisk'... ;)
Avatar billede kimtheman Novice
17. januar 2012 - 16:51 #8
Har jeg gjort den funktion er der ikke. Så tænkte man kunne lave noget andet smart i stedet.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2012 - 16:59 #9
sæt den i en router, og få trådløst internet i hele hytten...
http://goo.gl/3fGNr
er bare en blandt flere.
Avatar billede kimtheman Novice
17. januar 2012 - 17:03 #10
Nu er det på et familie medlems Pc og hun er af ældre årgang og bor over 150km væk så det går ikke.
Ville bare være nemmere når jeg køre fjernsupport at jeg kunne reconnect uden problemer.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2012 - 17:12 #11
den kan jeg så ikke løse...
Avatar billede kimtheman Novice
26. februar 2012 - 11:47 #12
Lukker