Avatar billede DanskTagrensning Nybegynder
17. januar 2012 - 13:43 Der er 7 kommentarer

Timeregeistrering

Hej og godt nytår til jer alle

Er der tilfældigvis en der sidder med et excel regneark/access eller et program der kan regne timer fra mine timesedler. ikke projektstyring eller fakturering kun timeberegning.

Jeg forestiller mig at det skal kunne følgende:

Jeg skal kunne indtaste timer fra dag til dag eks.
12 jan 2011 tid 07:00 - 15:00. ialt 8 timer Normal arbejdstid.

Jeg vil så gerne kunne vælge i et rullepanel hvor jeg selv kan tilføje fler ting:

- Hvilken medarbejder
- om det er normalarbejdstid, overarbejd, sygdom, barns sygdom, søn og helligedage osv.

Jeg skal kunne trække en liste på følgende:

hvilken hvem har været syg og hvor meget

overarbende.

ferie

alm arbejde osv.

kvartals regnskab på hvor mange timer
Avatar billede DanskTagrensning Nybegynder
17. januar 2012 - 13:45 #1
Endnu bedre ville det være hvis programmet kunne modtage en besked fra mine folks mobiltlf. således det selv regnede det ud. ;-)
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2012 - 13:57 #2
Kunne sidstnævnte være via en mail?
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2012 - 13:58 #3
også godt nytår til dig og velkommen til Eksperten...
Avatar billede DanskTagrensning Nybegynder
17. januar 2012 - 14:34 #4
Bedst pr. mobiltlf da det er nemmest for medarbejderen at sende en besked når han kører fra jobbet. men en løsning pr. mail er da også en mulighed
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2012 - 14:44 #5
Enig..
Avatar billede DanskTagrensning Nybegynder
16. februar 2012 - 08:05 #6
Umiddelbart ser det ud til at jeg fortsætter med Mamut som hidtil tak for dit indlæg
Avatar billede supertekst Ekspert
16. februar 2012 - 08:51 #7
Selv tak - lukker du selv spørgsmålet?