Avatar billede ksm123 Nybegynder
15. januar 2012 - 11:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

live movie maker lydjustering

hej

Jeg har lagt flere klip ind i en film i live windows movie maker, men ønsker at justere lyden op og musikken ned i et enkelt klip. Når jeg gør dette så gælder det for hele filmen og ikke kun det enkelte klip. Hvordan kan man nøjes med justere i et enkelt klip?
Avatar billede pstidsen Novice
15. januar 2012 - 12:42 #1
Du skal bare splitte det stoe klip i flere små så du kan indstille for det klip du vil, hvis du forstår.

Hvis lyd og musik er i samme fil/spor så er det umuligt i WLMM.
Avatar billede ksm123 Nybegynder
15. januar 2012 - 13:48 #2
Hej pstidsen

Det synes jeg også jeg har prøvet. Jeg splitter lydsporet op i 2 og indstiller herefter lydmix. Men når jeg så afspiller begge klip så har de stadig samme indstilling, selvom jeg har indstillet dem forskelligt. Det er som om, at jeg ikke kan gemme forskellige indstillinger.

Det er et interview hvor jeg gerne vil hæve stemmendelen og have musik som baggrund og i de andre klip skal det være omvendt.

tusind tak for dit svar.
Avatar billede pstidsen Novice
15. januar 2012 - 17:38 #3
Se den her film (den er online om få minutter): http://dl.dropbox.com/u/21887805/WLMM.wmv
Avatar billede ksm123 Nybegynder
15. januar 2012 - 20:10 #4
Bliver sendt videre til Bearshare, men ingen video at se.

Vil gerne tildele nogle point, men ved ikke hvor jeg skal trykke :)
Avatar billede pstidsen Novice
15. januar 2012 - 20:23 #5
arg... det er ikke bearshare. Undskyld den ikke er kommet online endnu. arbejder på det!!
Avatar billede pstidsen Novice
15. januar 2012 - 20:28 #6
så kan filmen ses.
Avatar billede ksm123 Nybegynder
15. januar 2012 - 22:40 #7
tak for god hjælp
Avatar billede ksm123 Nybegynder
15. januar 2012 - 22:44 #8
nu fik jeg givet mig selv point - det var ikke meningen. Det var pstidsen som skulle have haft dem. sorry
Avatar billede pstidsen Novice
16. januar 2012 - 16:35 #9
Virkede det?

Til en anden gang skulle du have sagt til mig jeg skulle ligge et svar som du så accepterede. Ja det kan være lidt svært som ny herinde :)
Avatar billede ksm123 Nybegynder
17. januar 2012 - 18:51 #10
Hej ps

ja videon hjalp mig rigtig godt. Jeg forsøgte med lydmix, men din måde virker perfekt. Tak for hjælpen
Avatar billede pstidsen Novice
17. januar 2012 - 19:15 #11
det var godt :)