Avatar billede pollux Nybegynder
05. august 2001 - 23:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nemt spørgsmål!

Hejza alle sammen!
Jeg har lige installeret Win2k, og det kører jeg bare fint!
Min skærm....en Hansol 710A, har det med at være lidt mørk i det....så det plejer jeg bare at ordne i indstillingerne for skærm, ved hjælp af \"nVidia knappen\", hvor jeg kan sætte brightness op med en lille \"slide bar\". Men I win2k versionen af Detonator Driverne(har prøvet 2 forskellige versioner), kan jeg ikke umiddelbart finde noget sted at ændre på det.....
Kan nogen mon hjælpe?!

Pollux

PS.
Og ja, jeg har sat brightness til 100% på selve skærmen...=)
Avatar billede jasber Nybegynder
05. august 2001 - 23:29 #1
Jeg bruger Nvidia\'s 12.41 drivere:
Display Properties->Settings->Advanced->Color Correction.
Avatar billede the_email Nybegynder
05. august 2001 - 23:35 #2
Det kommer an på dit graffikkort, jeg har et TNT2 32 MB, en af mine venner her et Geforce 2 Mx-400 32 MB og vi kører begge med Detonator og jeg kan stille på Brightness, Contrast og Gamma, det kan han ikke ???, hvrfor ved jeg ikke men måske er det det samme med dit kort.

His du ikke har gjort det kan du sætte din Contrast til 100% på din skærm.

TheEmail
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. august 2001 - 23:55 #3
lytter lige med engang...fandt noget men jeg kunne ikke stille på det..det var helt gråt...
Avatar billede lala-joker Nybegynder
05. august 2001 - 23:56 #4
Display Properties->Settings->Advanced->Color Correction
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. august 2001 - 00:04 #5
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 01:13 #6
Har du prøvet med Powerstrip?
Avatar billede dar Nybegynder
06. august 2001 - 08:55 #7
lala-joker>> Du er edderbankemig lam i roen! Hvad fanden var idéen i at cut-and-paste\' jasbers svar og sætte som dit eget???
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 09:40 #8
Skærm-Indstillinger-Avanceret-TwinView-Enhedsindstilling, der skulle være en mulighed for at justere skærmfarver og lys/kontrast.
Avatar billede pollux Nybegynder
06. august 2001 - 11:50 #9
Tak for alle svarene!

the email: Du har ret i det du siger.....Det er nøjagtig det kort jeg har (GeForce 2 MX-400) - Men har dog altid kunnet indstille det i Win98/ME, det er det der undrer mig...btw. contrast er også 100%

jasber: Det er rigtigt hvad du skriver, sådan PLEJEDE jeg at gøre, men siden at have installeret win2k, er den mulighed der bare ikke længere!

bundgaard: Har læst den, men det har ikke hjulpet...

retaxes: Det har jeg lige tænkt mig at prøve om lidt - bliver spændende.....
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 11:58 #10
pollux> Du skulle vel ikke have et Adobe program liggende, Photoshop, Illustrator og er de evt. install., så skulle du kunne finde Adobe Gammakontrol i Kontrolpanelet, den kan du indstille farver lys og kontrast med, eller er der jo Powerstrip!
Avatar billede pollux Nybegynder
06. august 2001 - 12:30 #11
Jeg har prøvet med GeForce Tweak Utility og PowerStrip nu, og powerstrip virkede, men den \"glemmer\" ens indstillinger når man ikke har den registreret, og GTU havde ingen effekt overhovedet!
Kan man ikke finde et program der virker uden at skulle registreres?
Pollux
Avatar billede pollux Nybegynder
06. august 2001 - 12:50 #12
Hej igen allesammen.
Jeg har givet pointene til retaxes, fordi det var hans forslag med at bruge et \"utility\", godt nok brugte jeg ikke lige nøjagtig Powerstrip, men noget meget tilsvarende...
Tak for hjælpen og alle de gode svar....
Avatar billede jasber Nybegynder
06. august 2001 - 12:51 #13
dar>>  ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 12:58 #14
Takker for pointene ;o)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. august 2001 - 15:30 #15
pollux>>helt i orden...også selv om min nu virkede ;)