Avatar billede KHHP Juniormester
10. januar 2012 - 09:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kopiere filer fra netværk

Hej
Jeg er igang med at skrive en BATCH-fil der skal køres hver gang min pc starter op(den del med kørsel under start har jeg klaret).
Problemet er nu at jeg skal have den til at kopiere en delt mappe fra min server til min bærbare pc. Jeg har fundet ud af at man kan gøre følgende for at få den til at kopiere en enkelt fil. Problemet er dog at jeg skal have den til at kopiere hele den delte mappe.
Hvordan gør jeg det?
Jeg kan bruge følgende til at kopiere en enkelt fil.
net use o: \\server1\users\

Derefter kører jeg
copy o:\files\dokument.doc c:\server\users\files

Mit problem består så I at jeg vil kopiere hele mappen "files" og gemme den i "c:\server\users\files"
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede chalde Seniormester
10. januar 2012 - 09:48 #1
xcopy o:\files\* c:\server\users\files /s /i
Avatar billede KHHP Juniormester
10. januar 2012 - 11:15 #2
Jeg takker for hurtigt svar. Det prøver jeg når jeg kommer hjem
Avatar billede KHHP Juniormester
10. januar 2012 - 20:00 #3
Hej
Nu virker det hele som det skal. Jeg takker mange gange for hjælpen og hurtigt svar.
Læg venligst et svar.
Avatar billede chalde Seniormester
10. januar 2012 - 20:21 #4
Bare behold point :)
Avatar billede KHHP Juniormester
11. januar 2012 - 07:43 #5
ok