Avatar billede lurup Ekspert
08. januar 2012 - 23:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

smpt adresse

Jeg har Skyline.dk som internet udbyder og er meget glad for det,
Jeg bruger outlook som mail program men har et problem når jeg tager min pc med på arbejde og vil sende mail derfra fordi de ikke har det samme smtp adresse.
Jeg bruger skyline smtp som er mailrelay.skyline.dk

Hvad kan jeg gøre så jeg kan sende email fra mit arbejde via outlook ???
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
04. februar 2012 - 22:51 #1
Se der var noget jeg kan svare på.

Skyline har en webmail funktion, hvor du kan sende og hente mails, hvis du ikke bruger outlook.

Men du kan sagtens benytte dig af begge ting på en og samme gang uden problemer.

Når du sender fra deres webmail online, vil det se ud på samme måde hos modtageren, som hvis du sender fra outlook og omvendt.

Modtager du en mail, mens du er logget ind på din webmail, lader du dn bare ligge der, så henter outlook den ned til dig, som den plejer.

De to ting kører altså syncront og er ganske behageligt at benytte, når man ikke er hjemme.

Jeg er helt gået over til webmail, for hvis din pc går kold, har du altid dine mails på webmailen, no problem, intet tabt.

Her logger du ind.: http://www.skylinemail.dk/src/login.php
Avatar billede lurup Ekspert
05. februar 2012 - 01:58 #2
tak for det....svar lige
Avatar billede lurup Ekspert
02. marts 2012 - 00:34 #3
lukket