Avatar billede cmolesen Nybegynder
08. januar 2012 - 17:47 Der er 10 kommentarer

Menusprog på kinesisk!!

Hej alle

Jeg har et morsomt problem, som jeg vil grine af når jeg bliver gammel.

Min datter har leget med min HP Photosmart Premium C309g-m printer og har formået at skifte sproget til kinesisk.

For at skifte sprog skal jeg ind i Opsætning, så Præferencer og så Set Language.

Det er imidlertid lidt svært at komme videre end Opsætning, at alle overskrifterne i printerens touchscreen er på kinesisk.

Kan nogen hjælpe mig.

F.eks. hvilket nummer fra toppen er "Præferencer" i Opsætningsmenuen, og hvilket nummer fra toppen er "Set Language" i præferencemenuen?

vh.

Carsten
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2012 - 18:11 #1
Hvad med at fjerne og så geninstallere driveren?
Avatar billede jensenjs Juniormester
08. januar 2012 - 18:12 #2
Det letteste er at resette den.

Sluk printeren
Træk stikket til lysnettet ud
vent 5-10 sekunder
sæt lysnet stikket ind igen (stadig slukket for printerens afbryder)
Tryk op ON knappen, og hold den nede mens du tænder for printerens afbryder

Så burde printeren blive sat til som du fik den
Avatar billede cmolesen Nybegynder
08. januar 2012 - 18:16 #3
Det er desværre prøvet.
Avatar billede cmolesen Nybegynder
08. januar 2012 - 18:17 #4
Er der forskel på ON knappen og printerens afbryder?

vh.

Carsten
Avatar billede jensenjs Juniormester
08. januar 2012 - 18:33 #5
En fejl herfra.
Du er vidst ikke en specifik on off switch på den printer

Men ellers
sluk printeren
hiv strøm stikket ud
vent
tryk på ON(tænd) knappen
og hold den nede
sæt strøm stikket i igen
hold om knappen nede til printeren er helt færdig med at starte op

jeg vil se om jeg kan finde sprog indstillingerne på kinesisk
hvis det ikke virker
Avatar billede claes57 Ekspert
08. januar 2012 - 19:13 #6
hvis der er en, der kan beskrive tryk-sekvensen på engelsk, så er den nok magen til på kinesisk.
Avatar billede jensenjs Juniormester
08. januar 2012 - 20:19 #7
Jeg har også set både den kinesiske, engelske og den danske
Der er ikke medet hjælp at hente

Men jeg kommer til at tænke på.
@cmolesen
Har du installeret både driver og diverse administrations programmer, HP plejer at have et administrations program til administration fra computeren, enten som et direkte program eller som et http link
Avatar billede cmolesen Nybegynder
11. januar 2012 - 20:13 #8
Intet virker!! Der skulle være en instruktionsvideo under hjælpfunktionen i administrationsprogrammet, men den går i stå efter 2 sekunder.

Fik til gengæld dette forslag fra en bruger på et HP forum:

Hey, I just encountered this problem.  Here's how to fix it:

1.  get to home screen
2.  press right arrow
3.  press setup (you can see b/c of the wrench)
4.  press third from top (preferences)
5.  press top (set language)
6.  scroll up and down to find english (or whichever language you prefer--anything but CHINESE)!!

good luck.  I actually figured this out by watching a youtube video going stepwise through all of the touchscreens...

Det virkede!!!
Avatar billede cmolesen Nybegynder
11. januar 2012 - 20:24 #9
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2012 - 20:36 #10
læg et svar selv og luk...