Avatar billede Wordsmith Nybegynder
08. januar 2012 - 02:04 Der er 6 kommentarer

Exe problemer

Hver gang jeg forsøger at klikke på en exe fil står der "Application not found". Tror måske det er en registry fejl. Nogen ideer? Vista
08. januar 2012 - 02:06 #1
Velkommen til E. ...

Fejlsikker tilstand -> Systemgendannelse til FØR fejlen ...
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2012 - 09:11 #2
http://www.winhelponline.com/articles/105/1/File-association-fixes-for-Windows-Vista.html
Når man downloader .exe fix til Vista skal det pakkes ud.
Og når det skal tilføjes regisrering, har jeg set her på eksperten at man skal vælge højreklik og vælg flet for at tilføje.
Lige hvad det betyder er jeg ikke klar over, men jeg tror det betyder at de gamle værdier slettes og de nye indsættes.

Dette fix bør du kun bruge hvis #1 ikke virker, og havde det været mig der skulle køre dette havde jeg taget en backup af regisrering før der belv rettet.
Karise har du prøvet at rette med disse fixes?
08. januar 2012 - 09:16 #3
Ref #2: Jeg kan bekræfte det - er blevet brugt en del gange her på Eksperten.dk (dog ikke af mig)

<Wordsmith>: Husk at ta' den rigtige på nævnte www.winhelponline.com/articles/105/1/File-association-fixes-for-Windows-Vista.html - der er et utal af andre 'lokke'mads programmer på siden...
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2012 - 09:23 #4
Enig. Prøv #1 først før #2.
Avatar billede f-arn Guru
08. januar 2012 - 11:05 #5
@Wordsmith
Er du sikker på det er exe filen du klikker på?

Altså, ikke et link til filen.
Avatar billede Wordsmith Nybegynder
08. januar 2012 - 17:18 #6
Tak for svarene, og velkomsten! #1 virkede, så tak for det.

W