Avatar billede olai Juniormester
05. januar 2012 - 18:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spool Subsystem

Var ved at printe i går, computeren frøs pludselig.

HVER gang jeg starter computeren op efterfølgende kommer følgende fejl: spool subsystem er hold op med at virke.

og HVER gang jeg starter computeren starter den med at printe det samme job som den blev bedt om (og gjorde) da fejlen opstod...  Mem hva pokker kan der være sket ???

Venligst
Jacob
05. januar 2012 - 19:02 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede juleulven Nybegynder
05. januar 2012 - 19:32 #2
afinstaller den softwaren der følger med din printer
slet printere fra "printere og faxenheder" under kontrolpanel
klik ind i "printer server properties"
klik fanebladet "drivere"
fjern alle printerdrivere
genstart computer

reinstaller driverne med den nyeste software fra producentens hjemmeside
Avatar billede olai Juniormester
05. januar 2012 - 20:12 #3
Ups, det gik vidst for stærkt. Det er Windows XP Home.

Juleulven : Jeg prøver :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2012 - 07:43 #4
hvis du slet ikke kan få den til at virke kan du gøre det denne vej

http://www.imgplace.com/viewimg88/7673/21printerspollservice.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2012 - 07:44 #5
stop tjenesten og start den igen

glemte den lige

m.v.h
Avatar billede olai Juniormester
07. januar 2012 - 16:16 #6
TReatmenice: Mere skulle der faktisk ikke til... Tusind tak!! Send et svar!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 16:32 #7
ok