Avatar billede Noty_notes Nybegynder
30. december 2011 - 12:57 Der er 5 kommentarer

Opdeling af 1 side pdf i flere små

Hej eksperter,
Jeg skal have indscannet et katalog hvor der på hver side er mellem 1 og 12 store/små annoncer. Alle annoncerne er omgivet af en eller anden form for firkant / afgrænsning. Findes der et program der kan gøre dette? Input filen er oprindelig pdf men kan altid konverteres over i ex. jpg eller lignende.

Jeg kan finde masser af programmer der kan splitte flersidet pdf til 1 sidet men ikke med genkendelse af rubrikkerne.... håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede pstidsen Novice
30. december 2011 - 13:07 #1
Det tror jeg ikke du kan. Frem med "saks" og "lim" og "klip" annoncerne ud i et billedbehandlingsprogram.
Avatar billede Noty_notes Nybegynder
30. december 2011 - 14:06 #2
Ahhh - tror lige jeg venter med at dele point ud... men tak for svaret :-)
Avatar billede pstidsen Novice
30. december 2011 - 17:41 #3
Får lige en god idé!

Download ScreenHunter: http://www.wisdom-soft.com/downloads/setupscreenhunter.exe Med det kan du med et tryk (ved mig er det F6) markere en del af skærmen som der så bliver taget et billede af. Det markerede udsnit bliver gemt som en fil på din computer (ved mig på skrivebordet). Så kan det ikke tage så lang tid.
Avatar billede Noty_notes Nybegynder
30. december 2011 - 18:42 #4
Det er en rigtig god ide, tak for rdit fif, bruger faktisk et lignende program i andrage henseender men i dette tilfælde drejer det sig om ca 8000 annoncer og jeg har derfor brug for en mere automatisk løsning.
Avatar billede pstidsen Novice
30. december 2011 - 19:00 #5
den var værre..