Avatar billede o0nodland0o Nybegynder
22. december 2011 - 18:40 Der er 2 kommentarer

Min computer har både vga og dci outputs, virker de begge?

hej!
jeg har lige fået fingrene i en gammel stationær, selv om den er gammel er den meget kvik og kører selv spil som crysis.
men det er nu ikke det der er problemet, lige nu kører jeg med en dvi til hdmi converter og så har jeg stikket i mit fjernsyn men mit fjernsyn tager ikke farverne og alt sådan noget så godt når det er en pc der er koblet til med hdmi, jeg har så ville skifte om til vga kabel da jeg også har sådan en udgang men der sker ikke ngoet når jeg kobler mit tv og min computer sammen med vga? nogen siger jeg skal skifte i video indtillinger så den tager vga men jeg kan ikke lige finde noget hvor jeg kan gøre det, jeg har også tjekket i bios men der er heller ikke noget der skal laves om så hvordan kan jeg bruge mit vga output? mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2011 - 19:55 #1
Jeg har desværre ikke lige svaret, men jeg tror du skal skrive hvilket fjernsyn du har Navn NR. og årgang.
22. december 2011 - 20:04 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---