Avatar billede kong-c Nybegynder
20. december 2011 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har du forstand på webservere? Du kan hjælpe en studerende blive færdig med sit speciale :)

Hej,

Jeg er cand.merc studerende og er i forbindelse med mit speciale ved at undersøge behov indenfor webservere.

Jeg er derfor på udkig efter personer, der arbejder med webservere og håber du vil hjælpe mig, så jeg kan blive færdig med med min uddannelse :)

Dine svar er relevante for undersøgelsen, såfremt du beskæftiger dig med design, udvikling, implementering eller styring af websteder, web-applikationer eller web-indhold.

Du er enten selvstændig/freelancer og arbejder som ekstern konsulent for én eller flere virksomheder, eller også har du fast arbejde i en virksomhed.

Som tak for din hjælp deltager du i lodtrækningen om 1 af i alt 2 SuperGavekort fra Gavekortet.dk á 500 kr.

Spørgeskemaet tager under 10 minutter at besvare.

Du er meget velkommen til at sende dette spørgeskema videre til relevante personer i dit netværk.

Spørgeskemaet findes på https://survey.enalyzer.com/?pid=sugumi6d

På forhånd mange tak :)

Mvh.

Christian Christoffersen
Avatar billede mediman Nybegynder
20. december 2011 - 21:58 #1
Hej Christian

jeg har forsøgt at besvare din survey, men jeg finder mange af spørgsmålene meningsløse, og stod derfor af på halvvejen.

Måske skyldes det, at jeg udvikler på open source (php, mySQL) og dine spørgsmål overvejende tager udgangspunkt i Micro$oft.

Der er en verden udenfor Mr. Gates' pengetank.
Avatar billede kong-c Nybegynder
20. december 2011 - 22:32 #2
Hej mediman,

æv - jeg kunne ellers virkelig godt bruge dit svar :)

Hvilke spørgsmål er det du finder meningsløse? Måske kan jeg hjælpe med en forklaring.

Mvh.

Christian
Avatar billede mediman Nybegynder
20. december 2011 - 22:46 #3
Hej Christian

Dansen omkring Micro$oft contra Open Source er gammel og slidt, til tider næsten religiøs, og har efterhånden karakter af skyttegravskrig.

Jeg vil ikke bruge mere tid på det i denne tråd, men jeg ønsker dig god vind med specialet!

Mvh
Peter (the Mediman)
Avatar billede kong-c Nybegynder
30. december 2011 - 15:04 #4
lukkes