Avatar billede lindethomas Nybegynder
18. december 2011 - 12:01 Der er 1 kommentar

Glædelig jul og godt nytår og mange tak for 2011....

Kære alle eksperter og dem der er bedre...
Ja det er dig jeg skriver til... Jeg var idag inde og tjekke et svar på et sppørgsmål, hvilket jeg ofte er, hvilket i sin tid gav mig et 12 tal i kalkulation på horesta skolen, altså med stor hjælp fra alle jer.
Jeg har ikke selv skrevet et eneste oplæg eller spørgsmål, det skammer jeg mig lidt over, specielt fordi jeg kom til at tænke over hvilken pædagoisk tænketank videnbank og "spørg frit uanset hvor du kommer fra" slaghs side dette er. Jeg lover dig og dig od dig, at jeg i 2012 vil være bedre til at udforme spørgsmål og dele ud af point.

Og jeg lover dig at du kan læne dig tilbage juleaften og med et tilfreds smil vide at du sikkert har hjulpet ikke bare den person der delte point men rigtig mange andre mennesker som forsøger sig med ecxel eller andre systemer. Uden jer ville min verden være mindre, jeg kender ikke noget sted hvor jeg kan finde så ligefrem svar, let forståeligt svar hvilket er en kæmpe hjælp i mit forsøg på at skabe et nemmere hverdag for mig og de personer der ruger mine ark..

Tusind tak for et godt år med masser af hjælp, jeg glæder mig til at læser mere fra jer i 2012

igen god jul (eller hvad du nu ønsker at fejre) og rigtig godt nytår..

Kærligste hilsner

Thomas Linde Høj
Ecxel ekspert?? -jeg har jo altid eksperten.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2011 - 18:35 #1
Spørgsmål med et glimt i øjet ;)

God jul og alt der der til dig også :)