Avatar billede 4_svend Nybegynder
13. december 2011 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre PW program når man har glemt PW

Er der et program hvor man kan kode en fonktion så bruger kan ændre PW via mail og få et nyt PW . ?
Skal bruge det til min hjemmeside med login ..
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. december 2011 - 17:29 #1
Der er nok ikke et bestemt program, der kan klare dit ønske, da hjemmesider jo kan laves i mange forskellige systemer.
Du skal ind og se på mulighederne i det program, som du anvender til at fremstille din hjemmeside med.
/ptj_11
Avatar billede 4_svend Nybegynder
29. december 2011 - 10:12 #2
Ok skriv lige en kommentar til pointgivning
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. december 2011 - 12:44 #3
Det får du her.
/ptj_11