Avatar billede prinsbo Nybegynder
13. december 2011 - 14:41 Der er 10 kommentarer

Brother DCP-375CW trådløs printer vil ikke kommunikere med min Asus bærbarbare

Har ovenstående printer og Asus X72DR notebook. Kører Windiws 7 64 bit.
Pc og printer vil kun komminikere med hinanden, hvis jeg deaktiverer mit antivirus program (F-secure. Dansk Kabel Tv sikkerhedspakke).
Jeg mener printer er installeret korrekt.
Dansk Kabel Tv har prøvet at hjælpe mig, men hos Brother er der ingen hjælpat få.
Håber nogen kan hjælpe mig derude, tak på forhånd.
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
13. december 2011 - 15:05 #1
Er printeren tilsluttet direkte eller kører den på netværket?
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 15:27 #2
Er der ikke mulighed for, at åbne det Antivirus program, og give en tilladelse? Jeg har selv en Brother som kører over min router, den kører helt som den skal, uden indstilling fra min Avast antivirus.
Avatar billede wappa Nybegynder
13. december 2011 - 19:47 #3
#2
det gør med typisk i firewall og IKKE antivirus
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 11:42 #4
Ok, det var fordi spørger skriver Antivirus.
Avatar billede prinsbo Nybegynder
14. december 2011 - 14:27 #5
Printer og pc kører over trådløs router
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 15:31 #6
Jeg foreslog du skulle prøve at give tilladelse i Antivirus prog. men det er åbenbar din firewall du skal ind i.
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
14. december 2011 - 18:33 #7
Når vi taler F-Secure, er det en og samme ting. Du skal stadigvæk ind i F-Secure, for at konfigurere din firewall.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2011 - 16:50 #8
Fandt du ud af noget? eller skal vi slutte her?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2011 - 13:37 #9
Jeg dropper overvågning. Og spørger har jo heller ikke gidet lukke sine andre spørgsmål. Virkeligt dårligt:(
Avatar billede prinsbo Nybegynder
30. januar 2012 - 12:15 #10
Undskyld jeg først svarer nu. Tak for hjælpen allesammen, mit problem er ikke løst, sp printer og pc er kabelforbubdet pt.

Lukker spørgsmålet