Avatar billede Ialocin Novice
13. december 2011 - 11:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sortering af indlægslisten ??

Hej Eksperten

Jeg lufter lige mine tanker igen - nu blot i en ny kategori - og håber så på, at 3. gang er lykkens gang ?

Når jeg kigger på min liste over de spørgsmål jeg deltager i,  skal jeg p.t. "scanne" ned gennem datoerne, for at se om der er responderet yderligere på diverse spørgsmål ... og det kan selvfølgelig nemt lade sig gøre :O)

Men, hvad med om man kunne sortere indlæggene pr. dato for sidste indlæg ?? ... ligesom ascending og descending ... så vil man kunne få de sidste "aktive" indlæg øverst på listen.

Og nu når vi er i gang, vil det så også være en idé, at kunne sortere listen efter status, så eksempelvis alle de grønne (besvarede), kunne skjules ??

Er der mon en holdning derude ?

Med venlig hilsen, Nicolai
13. december 2011 - 15:38 #1
Som jeg gør ->
... du får jo (også) en automatisk E-mail når der kommer 'noget' en tråd du deltager i.
I dit E-mail program kan du (muligvis) automatisk få flyttet den slags E-mail ned i en dertil oprettet Postmappe. Og der sortere som du lyster...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 19:19 #2
Når jeg kigger på min liste over de spørgsmål jeg deltager i,  skal jeg p.t. "scanne" ned gennem datoerne, for at se om der er responderet yderligere på diverse spørgsmål ...

Hvorfor gør du det på den besværlige måde?
Tjek din mail i stedet. Det er derfor den skal bruges ved logon :)
Avatar billede Ialocin Novice
13. december 2011 - 22:56 #3
Jamen I har jo åh så ret begge to ... selvfølgelig kan man åbne sin mail og den vej igennem finde frem til de sidst aktive spørgsmål!

Med hensyn til, hvad der er besværligt, er vist op til den enkelte ?

Jeg er f.eks den slags bruger, der logger på Eksperten.dk for at benytte, hvad det udemærkede site tilbyder ... Jeg åbner ikke et andet program/site for at se, hvad der sker på Eksperten.dk.

Min tanke er så bare: Hvor svært kan det være, at få listen sorteret efter sidste indlæg fremfor i den rækkefølge, som de enkelte spørgsmål er tilgået ?

Ikke at man nødvendigvis selv skal kunne sortere listen, men at den eventuel blev sorteret automatisk ved valg af listen.

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 08:34 #4
Kan helt ærligt ikke se din pointe.
Vi skriver 2011, så denne kommentar giver ingen mening:
Jeg åbner ikke et andet program/site for at se, hvad der sker på Eksperten.dk.

Når der adviseres med e-mail når der er nyt, er der ingen fornuft i at kunne sortere listen efter sidste indlæg.
14. december 2011 - 09:59 #5
#4 Enig!!!
Avatar billede Ialocin Novice
14. december 2011 - 10:21 #6
Ja, man har jo et standpunkt til man ta´r et nyt ?

http://www.eksperten.dk/spm/952650

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 10:59 #7
Ja nu har jeg jo så kunnet overveje dit forslag for 8 dage siden, og det er jo træls ikke at kunne redigere sine indlæg, så det rent faktisk passer, med det man tror man læser.
Har læst det igen, og må åbenbart have misforstået det du skriver.
Avatar billede Ialocin Novice
14. december 2011 - 11:46 #8
Ja ja ......

Nu gider jeg ikke gå ind i en længere diskussion omkring, hvad der er rigtig og hvad der er forkert ?, for det er individuelt bestemt og det er brillerne der afgør, hvad man ser!

Men I må godt nok ha´ mig undskyldt.
Mine briller ser nogen gange en vis indspisthed, typisk blandt "ældre" brugere, her på Eksperten.dk.

Ikke kun i dette spørgsmål, men tit generelt, hvor der svares konservativt og "sådan plejer vi at gøre" agtigt!, hvorfor der kun er den mulighed! ... hvilket i mine briller ikke altid er korrekt.

Jeg tænker bare:
Hvorfor ikke åbne op og se tingene fra begge sider ... men igen, det er jo individuelt bestemt.

Anyway,
glem spørgsmålet, jeg lukker her og fred med det.

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede Ialocin Novice
14. december 2011 - 11:47 #9
Hermed et svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 13:29 #10
Du har lige nu 13 sider med spørgsmål, så det er til at overskue om der er nye indlæg.

Jeg har 1356 sider...

Gad vide hvor meget tid du skal bruge om 8 år, for at se om der nye indlæg...

I rest my case!!!!
Avatar billede Ialocin Novice
14. december 2011 - 13:43 #11
Gaab!
Avatar billede Ialocin Novice
14. december 2011 - 13:44 #12
Igen taler du din egen sag !! ... hvad ved du, om jeg kan overskue mine 8 sider ?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 13:54 #13
Det må du jo kunne, når det er den måde du gør det på.

Hvis ikke, så gør det på den nemme måde og tjek mail indimellem.

P.s.
Det drejer sig ikke om mig, så hvordan skulle jeg kunne tale min egen sag?
Jeg forelagde blot en fremgangsmåde, samt et potentielt stort arbejde i at tjekke for nye indlæg...