Avatar billede MagnusELH Nybegynder
12. december 2011 - 17:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

internet med FTP program

Jeg har tænkt mig at lægge min første side på nettet. Imens jeg har bygget på min hjemmeside, har jeg lagt alt ind i en mappe på mit skrivebord.

Når jeg nu skal ligge filerne ind på mit FTP program kan jeg så bare lægge mappen ind (mappen indeholder 128 filer) unden at tage alle filerne ud af mappen, og ligge dem ind hver for sig ?

Bare skriv et svar, når i svare.
12. december 2011 - 17:59 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Ikke helt forstået ?

Hvilken FTP program ?
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
12. december 2011 - 18:16 #2
Det handler om at lægge en hjemmeside på nettet, jeg bruger Win 7.
Jeg har tænkt mig at bruge Fire Zilla (tror jeg det hedder.)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 19:08 #3
FileZilla. Det virker fint bare at trække en mappe over og så kopiere den hele skidtet.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 19:11 #4
Og du i øvrigt også markere alle filerne som mappen indeholder og trække dem over, hvis de skal ligge i roden af din hjemmeside.
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
12. december 2011 - 22:39 #5
så jeg kan bare trække mappen, over på serveren?

-bare smid et svar.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 22:59 #6
Ja, FileZilla fungerer fint med træk&slip funktionen. Bruger den selv.
Jeg samler ikke point, så dem styrer du selv. :)
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
13. december 2011 - 22:01 #7
okay tak skal i have :-)