Avatar billede fileto Seniormester
08. december 2011 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg har et åbent spørgsmål hængende på en forlængst nedlagt profil

Hej CoAdmin

Jeg har et åbent spørgsmål hængende på en forlængst nedlagt profil.

http://www.eksperten.dk/spm/938271#reply_7775831

Jeg tænkte på om I ikke ved en af jeres oprydninger ikke kunne lukke dette spørsmål for der er jo ikke andre der kan gøre det.
Avatar billede pstidsen Novice
08. december 2011 - 18:04 #1
Du har ikke koden til den gamle bruger?

ved en af jeres oprydninger
Hvilke oprydninger? De er hvis ikke-eksisterende. Der bliver ikke lavet noget på dette forum fra admins side.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2011 - 18:25 #2
Jo det gør der nu, hvis man sender ham en intern post.
Har gjort det nogle gange efter hånden, hvor der var noget spam halløj på Eksperten. Og der kom rimelig hurtigt respons.
Avatar billede pstidsen Novice
08. december 2011 - 18:50 #3
Kan du ikke skrive til ham næste gang at han kunne tage og kigge på forslagskategorien og give respons der,  for den er da i hvert fald sparsom.!
Avatar billede fileto Seniormester
08. december 2011 - 22:04 #4
Hvad er coadmins interne email. Synes ikke jeg kan finde den her på siden.
Avatar billede pstidsen Novice
08. december 2011 - 22:07 #5
Avatar billede fileto Seniormester
08. december 2011 - 22:57 #6
Problemet er løst så jeg lukker denne tråd.
Avatar billede fileto Seniormester
08. december 2011 - 22:58 #7
Tak til alle jer der har bidraget med indspark.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2011 - 13:18 #8
Velbekomme