Avatar billede markus-king Nybegynder
06. december 2011 - 19:18 Der er 1 løsning

Certificate på flere computere?

Hej alle,

Jeg har før været henne ved IT-afdelingen for at få adgang til mit internet på en Windows computer. Men da jeg arbejder over flere computere og dermed platforme, kunne det være skønt også at få disse internet-certifikater på mine andre computere: Dette inderbærer både andre Windows-PCer, Mac samt Ubuntu.

Da det er bøvlet at skulle dukke op med en ny computer hele tiden for at få disse opkoblet, er spørgsmålet så bare om det overhoved er muligt blot at overføre/eksportere "certifikatet" på de andre?

Der er altså tale om et certifikat til opkobling af netværket, kodeord osv. vil fungerer på alle computere der er tilsluttet netværket.

Så må vi se om nogle af jer har svaret, tak skal I have.

Bedste hilsner,
Markus
Avatar billede markus-king Nybegynder
07. december 2011 - 16:37 #1
Håber på et hurtigt svar, tak! :)