Avatar billede hulla Novice
05. december 2011 - 07:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Adwords søgeord

Hej

Jeg har en google adwords-kampagne kørende.
Jeg vil høre om nogen herinde ved om jeg nogen steder kan se hvad brugeren rent faktisk søgte på da de klikkede sig ind på min side.
Jeg har f.eks. købt ordet "bukser", og hver gang det optræder i en søgning har jeg mulighed for at blive vist. Jeg vil bare gerne vide om brugeren har skrevet mere end det. F.eks. "købe" "bukser" "Odense"
Avatar billede Bdev Nybegynder
05. december 2011 - 13:12 #1
Hej hulla.

Bruger du Google Analytics eller Google Webmaster Tools?

Ellers bør du kigge på det. Det kan give dig de svar du ønsker.

Har du brug for hjælp til det er du velkommen til at kigge forbi http://www.nolas.dk/seo
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
05. december 2011 - 15:29 #2
Søgeord -> Se søgeudtryk -> Alle

Du bør i øvrigt overveje at finde nogle mindre generelle søgeord.
Avatar billede hulla Novice
09. januar 2012 - 14:20 #3
:-) ja søgeordet er generelt og et ikke eksisterende eksempel :-)

Du har forøvrigt helt ret, smider du et svar?
Avatar billede Terzet Nybegynder
28. januar 2012 - 00:29 #4
Du kan jo også sætte en søgeforspørgsel op inde i dit analytics og hermed få en god gang juice for hvad det er brugerne søger på der.