Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 02:39 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

TopData i søborg? (kan ikke finde deres bygning)

så jeg har bestilt min computer hos topdata, men jeg har ikke dankort så jeg skal selv ind og hente den og betale kontant.. er ikke fra kbh området og da jeg googlede deres addresse på google street view kommer der kun en frisør og en tøj butik op?

Er der nogen der bor i søborg, eller har været i topdatas butik for nylig og kan give mig et hint?

tusind tak !
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 03:07 #1
bump
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 08:02 #2
http://topdata.dk/

det ligger her

TOPDATA.DK  -  TOPDATA, SØBORG HOVEDGADE 64  -  2860 SØBORG
Tlf. 65976090  -  E-mail: info@topdata.dk  -  CVR-nummer: 18301709

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 08:09 #3
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 08:10 #4
TOPDATA, SØBORG HOVEDGADE 64  -  2860 SØBORG

kopier det her ind i google kort og lad den søge

desværre vises den ikke korrekt her hos eksperten

m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. december 2011 - 08:35 #5
Her ser du Søborg hovedgade 64 uden at det er lagt som svar!
http://gratisupload.dk/vis_billede/669908/
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 10:06 #6
nu er det jo også sådan at du ikke samler ikke

jeg kunne også godt have lavet sådan et billede men min intension er at nogen fra eksperten ser det her og laver en ændring så sider altid vises korrekt men den er nok for svær
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. december 2011 - 10:21 #7
Nu er det jo ikke så svært at bruge kortlink " http://kortlink.dk/ "
Jeg så hellere at Eksperten lavede det om så spørgeren kunne frigive svarmuligheden.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 11:13 #8
nej men hvis man bruger at lave et billede og de lukker siden du uploader til forsvinder det
derfor har jeg også skrevet til eksperten for at få dem til at lave en sådan funktion men der fattes evne eller interesse for det er flere år siden.

så som sådan er det ikke nok bare at lave kort link men den tog jeg til mig
skal lige afprøve den i et stykkle tid
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:21 #9
Ja. Der står på deres hjemmesidde at de ligger ved Søborg Hovedgade 64. Men Hvis du bruger Google Street view er de ikke der, så jeg undrer over om de har overtaget en af de 2 andre butikker som der ligger der.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 13:39 #10
det er ikke altid man lige kan se deres forretning på den måde
skulle for længe siden bruge win 7 og det billigste dengang var en der lå i hellerup men den kunne heller ikke vises - så sådan er det bare

er du i tvivl ringer du dem op
du har jo nummeret
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:43 #11
ja :)

men ville være rart hvis der var nogen som havde været derinde for nylig og kunne bekræfte det
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:43 #12
det er her det ligger ja, ifølge deres egen hjemmesidde.. men det kan man ikke se på google.
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:44 #13
hov
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:45 #14
gav mig delvis svaret
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:46 #15
den siger afvist point til dig ? ;S
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. december 2011 - 13:48 #16
Da du ikke fysisk har set butikken kan den stadig godt være der!
der findes steder der forhandler ting de ikke fysisk har tilstede men de har et katalog og en telefon og aftale med producenter.i de fleste tilfælde kalder de det for fjernlager.
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 13:56 #17
jeg kan ikke ud dele point nu.. :S
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 14:06 #18
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 14:16 #19
jeg kan ikke acceptere et svar,, skriv nogle igen
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 14:45 #20
du har lukket spørgsmålet
du kan oprette et nyt og lægge denne link ind på det
så lægger jeg et svar i det du accepterer
Avatar billede kostmedost Nybegynder
04. december 2011 - 15:06 #21
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 15:38 #22
jeg har lagt et svar til dig