Avatar billede filia Juniormester
03. december 2011 - 15:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke slippe af med 3d-ikon

Jeg er kommet til at taste en genvej til noget 3d/perspektiv-noget i Illustrator, som jeg ikke kender noget til. Så nu står der et 3d-ikon med en drejet kubus på skærmen, og midt i mit 'artwork' står der en perspektiv-tegnings-ting med et højhus, forsvindingspunkter osv.

Jeg kan ikke komme af med det. Kubus-ikonet har et kryds, men jeg kan ikke lukke det.

Hvordan kommer jeg af med det?
:-0
Avatar billede jernrosen3 Forsker
03. december 2011 - 17:02 #1
Jeg har engelsk illustrator og der gemmes det i :

view -> perspective grid -> hide grid

eller genvejstast - shift+ctrl+i
Avatar billede filia Juniormester
03. december 2011 - 17:16 #2
Der var det jo, super, tak!!
:-)