Avatar billede larsini Seniormester
30. november 2011 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding efter Win7 backup

og den lyder således:

"Der opstod et problem under sikkerhedskopiering af filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\003 Arkiv digi fotos\test foto. Fejl:(Den angivne sti blev ikke fundet. (0x80070003))"

det er klart at systemet ikke kan se nævnte mappe (dvs test foto) thi jeg har slettet den!

irriterende er det at få en sådan melding - så skal jeg helt ned i bunden af maskinrummet for at rette/slette noget og i givet fald hvad og hvor ???
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2011 - 11:37 #1
Jeg vil tro at du ved at køre følgende programmer før du sikkerhedskopierer kan undgå den slags meldinger.
http://gratisupload.dk/vis/669640/
Avatar billede larsini Seniormester
30. november 2011 - 13:08 #2
ccleaner kører jeg regelmæssigt - defragler bruger jeg ikke, men kan da prøve det - vender tilbage
Avatar billede larsini Seniormester
07. december 2011 - 15:46 #3
har nu osse kørt defraggler - det hjalp. næh man skal nok ned og rode i registreringsdatabasen el hva' det nu hedder, og det kan godt være lidt giftigt. pudsigt at der ikke er nogen "eksperter" som kan give tips til løsning!!
Avatar billede larsini Seniormester
07. december 2011 - 15:49 #4
korrektion:
det hjalp heller ikke
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2012 - 10:02 #5
lukker