Avatar billede peder2tm Nybegynder
28. november 2011 - 17:36 Der er 9 kommentarer

Ny computer men hvilken?

Hej jeg skal til at have en ny comp, men jeg er lidt blank overfor hvad der rykker ren.

jeg har en max pris på 8000,- så ik der over tak! :)

jeg har luret lidt på den her

http://www.proshop.dk/Stationaer-computer/HP-Pavilion-E-h8-1061sc-2284102.html

Jeg skal bruge den til alm ting som internet osv, Men jeg spiller også en del computer! :) feks. Counterstrike og WORLD OF WARCRAFT cirka 10 timer om dagen så det skal være iorden til det gider ikke lag i mine spil hehe.

Eller er det bedre at bygge en på proshop,

Jeg vil helst det er inde fra proshop da jeg ikke bor så langt derfra og jeg kan godt lide at handle ved dem.

kom frisk :)

tak
Avatar billede Simon14 Nybegynder
28. november 2011 - 18:12 #1
denne computer vil helt sikkert dække dine behov godt. men den er måske også lidt overflødig. jeg vil anbefale at du bruger 100kr mere for en i7 processor 2600K. læg mærke til k'et. k modellen kan overclockes og er hurtigere, så det vil være dumt ikke at bruge de ca 100kr mere på den.

grafikkortet vil kunne klare du spil du nævner, men hvis du vil spille battlefield 3, så er det ikke helt hurtigt nok.

jeg synes i øvrigt at den computer der er ret dyr, i forhold til hvor hurtig den er.

jeg er ved selv at skulle bygge en pc, som er pænt meget hurtigere end det der, og det vil koste mig ca 7300,-
men det er selvfølgelig meget billigere at bygge selv -hvis man har styr på det- ;-) så har man så til gengæld ikke nogen garanti hvis man kommer til at sjuske

jeg vil så sige at i denne http://www.proshop.dk/Stationaer-computer/DeZen-GameLine-4072-2253976.html giver mere for pengene, og hvis du spiller spil som WoW og CSS så har den altså rigeligt med power til det!

ved godt at du helst vil købe hos proshop, men jeg vil alligevel anbefale dig at tage et kig på www.topdata.dk de giver meget for pengene, har selv købt min maskine der.

hvis du vil have en pc der virkelig vil være hurtig og kunne klare alt, så er denne her til 8500,- et godt bud http://topdata.dk/product.asp?product=7826
Avatar billede Gydevang Nybegynder
29. november 2011 - 14:09 #2
Jeg har set disse 2 fra MEDION, som også kan klare dine krave - på nær det ikke er fra proshop.

http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION®+ERAZER®+X5707+D/910015486
MEDION® ERAZER® X5707 D
Intel® Core™ i7-2600K-processor, Original Windows® 7 Home Premium, NVIDIA® GeForce® GTX550Ti-grafikkort med med 1.024 MB RAM og digital HDMI audio-/videoudgang, 2 TB harddisk, 64 GB SSD, 8 GB RAM, USB 3.0, FireWire, hotswap-harddiskplads, MEDION® ERAZER® Control Center, Kortlæser, Blu-ray drev

eller
http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION®+AKOYA®+P5336+D+inkl.+Trackmania²+CANYON/910015216
MEDION® AKOYA® P5336 D inkl. Trackmania² CANYON

Intel® Core™ i7-2600 Processor, Original Windows® 7 Home Premium, NVIDIA® GeForce® GTX560 DirectX®11 Grafikkort med 1.280 MB RAM og digital HDMI, 1.5 TB HDD, 8 GB RAM, 80 GB SSD, USB 3.0, Hot-Swap harddisk skuffe, DVD Brænder, Kortlæser,  inkl. Trackmania² CANYON

good hunting
Avatar billede challenger70 Nybegynder
01. december 2011 - 10:28 #3
Jeg vil sige hold dig fra HP og medion, de har simpelthen ikke nok focus på gaming, det er min oplevelse.

Men overvej i stedet steder som computerland, de gør rigtig meget i netop systemer til spil, som feks denne http://www.computerland.dk/group.asp?group=351

Bare et forslag
Avatar billede peder2tm Nybegynder
28. december 2011 - 09:41 #4
Avatar billede peder2tm Nybegynder
28. december 2011 - 09:45 #5
overvejer også denne. men hvad er bedst af de to ?

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99103&type=pcsystem

den skulle gerne ku rykke battlefield 3
Avatar billede Simon14 Nybegynder
28. december 2011 - 12:51 #6
den fra elgiganten.. hmm jeg synes ikke du får ret meget for 8000kr i den..

den fra mm vision ser faktisk ret god ud!
den har amds nyeste processor - bulldozer.

grafikkortet er også godt og ja den ville jeg tage hvis jeg var dig. så er du sikker på, at du har en god computer nogle år frem :)
Avatar billede Simon14 Nybegynder
28. december 2011 - 12:54 #7
men jeg ville nu selv age denne her http://topdata.dk/product.asp?product=7559

selvom den er lidt dyrere, så er den lidt bedre. men den du fandt på mm-vision vil også være helt fin, jeg vil dog anbefale intel frem for amd :D
Avatar billede peder2tm Nybegynder
28. december 2011 - 14:05 #8
Tak for det simon har bestilt den fra vision :)
Avatar billede Simon14 Nybegynder
28. december 2011 - 14:18 #9
super :)