Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 06:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bug på Eksperten.dk

Nogle gange når jeg forsøger at logge ind, så registrere den det ikke. Tit og ofte skal jeg logge ind 3-4 gange før den går igennem. Nogle gange bliver jeg logget ud igen, også selvom jeg har siddet og  oprettet et indlæg og derved bliver indlægget ikke registeret. Det har været sådan i noget tid efterhånden. Meget frustrerende.
28. november 2011 - 06:42 #1
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 06:56 #2
Jeg har allerede renset mit system. Det er Google Chrome, nyeste version.
Avatar billede chalde Seniormester
28. november 2011 - 08:02 #3
Har du forsøgt med en anden browser?
Kan umiddelbart ikke nikke genkende til det her (ligeledes Chrome).
Kan også være en tilføjelse i Chrome der laver ballade.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 08:54 #4
#Hvad har du af tilføjelser?

Better popup blocker, adblock og newtab direct?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 09:44 #5
Også Chrome her.
Virker perfekt. Ingen tilføjelser, så kører du med dette kan det være en ide at skrotte dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 09:48 #6
Tillæg til #5:
Bruger jeg tilføjelsen Adblock i Firefox, opfører eksperten sig ikke helt normalt. Det er forskelligt hvad jeg oplever, men lange svartider, timeout, kan ikke kommentere, bliver logget ud automatisk m.m.

Chrome gøre det samme hvis jeg bruger den.

Har prøvet andre, men det er mere eller mindre det samme i Chrome. Uden tilføjelser kører det som smurt.
Avatar billede chalde Seniormester
28. november 2011 - 09:55 #7
Jeg bruger Chrome med en række tilføjelser, herunder Adblock, Google Analytics Opt-out og Keep My Opt-outs. Ingen problemer med exp.dk
Men hvis det antages at Adblock skaber problemer med exp.dk så kan siden tilføjes i undtagelsesfiltret.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. november 2011 - 07:38 #8
Jeg har de samme addons som chalde og den opføre sig dumt engang imellem (Eksperten.dk). Det er ikke et problem med andre hjemmesider.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2011 - 20:17 #9
http://www.2shared.com/photo/8le_AIyM/fejl1.html

Lige pludseelig denne fejl med Chrome på Linux

Ingen udvidelserr aktiveret ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. november 2011 - 17:12 #10
Ikke for noget men det er altså eksperten den er gal med, det virker fint på alle andre hjemmesider i Danmark.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2011 - 19:18 #11
Jep. Kun eksperten!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2011 - 19:35 #12
Det er meget sjældent det sker. Så det er ikke noget der betyder noget.
Men også kun på Eksperten for mig
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. december 2011 - 06:46 #13
Dem som vil have point, smid et svar.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. december 2011 - 11:45 #14
Lukket.