Avatar billede NielsErikP Mester
22. november 2011 - 13:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke indsætte kode ordentligt... Den ommøbler hele tråden!!

Hej...
Tag lige et kig på følgende 2 spørgsmål og sig mig hvad jeg gør forkert siden jeg ikke kan indsætte min kode mellem 2 div her på Eksperten.

  http://www.eksperten.dk/spm/951790

og :

  http://www.eksperten.dk/spm/949444#reply_7869071

Håber der en der kan hjælpe mig.

På forhånd tak!
Avatar billede jokkejensen Novice
22. november 2011 - 15:34 #1
jeg syntes ofte jeg bliver rettet til at bruge [pre] frem for [code]. [code] fucker også godt og grundtig op i udseendet.

Men mangler også lige de 3-4 sidste formaterings muligheder beskrevet under kommentar feltet som [b] [u] og [img].

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
22. november 2011 - 15:34 #2
code:
[code]
code
[/code]

pre:

pre
Avatar billede NielsErikP Mester
22. november 2011 - 16:44 #3
Hej...
Ja.. Det er fint nok jokke, meeen hvor vil du lige hen med det, siger du jeg skal bruge [pre] istedet for [div]??
[div] brugte jeg jo for at sætte indlægget fint op med kode i "Den hvide ramme". Men jeg tror selv, hvis man kigger de 2 links at det skyldes et eller andet i den kode jeg prøver at indsætte. For jeg prøvede senere at indsætte en CSS kode melle 2 [div] og det virkede fint.

Er der evt. nogen der kan se fejlen??
Avatar billede NielsErikP Mester
22. november 2011 - 17:38 #4
Hej...
Jeg fandt selv en løsning, det viste sig et det var fordi min kode indeholdte et link "<a href= " http: // ..."></a>" og dda jeg udskiftede det med "<a href="#"></a>" ville Eksperten gerne indsætte min kode korrekt.

Men læg et svar jokke så deler vi for dit forsøg på at hjælpe her!
Avatar billede NielsErikP Mester
03. december 2011 - 22:18 #5
Hej...
Hvad bliver du af jokkejensen med det svar... Kom lige ud af start hullerne.. Vil mægtigt gerne have lukket her.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. december 2011 - 22:15 #6
du tar dem bare :), har dem jeg skal bruge..
Avatar billede NielsErikP Mester
04. december 2011 - 22:44 #7
Hej...
Det var da en venlig gestus til en "Fattig" mand "Smiler"...
Tak for hjælpen jokkejensen!!!