Avatar billede kta38 Juniormester
20. november 2011 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede collage i Picasa 3,8

Hej.
Jeg er at prøve at lave et collage i pisasa.
Hvordan kan jeg selv styre billederne så der bliver f.eks. 3 billeder på hver siderne og 3 over og under billede i midten?
Som det er nu bestemmer picasa selv, hvor billederne skal ligge (se link)  http://www.freeimagehosting.net/2a145

På forhånd tak
Anders
Avatar billede milter Ekspert
20. november 2011 - 16:21 #1
"1.Picture pile: This collage looks like a pile of scattered pictures. You can drag photos around the collage, bring a photo to the top or bottom of the pile, and adjust the scale and angle of each photo. Click an image in the collage and the wheel will appear on top of your selected image. Adjust the scale and angle of the photo by clicking and dragging the wheel button."

Fundet her:

http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?answer=19539
Avatar billede kta38 Juniormester
24. november 2011 - 14:00 #2
Hej.
Tak for hjælpen.. Det hjalp mig til at se, hvordan jeg kunne lave billedet på en anden måde.
Ligger du et svar til point?
Mvh Anders
Avatar billede milter Ekspert
24. november 2011 - 17:58 #3
Velbekom :-)