Avatar billede AlexKH7 Nybegynder
18. november 2011 - 18:29 Der er 1 løsning

Problemer med ændring af pop3 server på hotmail :S

Hej alle sammen.
Jeg har et lille problem.
Jeg har min pop3 mail adresse tilføjet til hotmail så jeg kan se mine mails derfra.

Men for et par dage siden ændrede syd energi (min internetudbyder) deres indgående server fra pop3.mail.dk til pop3.bbsyd.dk så det skal jeg selvfølgelig have lavet om på hotmail så jeg igen kan modtage emails.

Problemet er bare at hotmail ikke vil acceptere mine indtastninger :S
Jeg skriver pop3.bbsyd.dk i indgående server feltet.
Så står der - Setting up your account.
Men så forsvinder teksten igen og siden står bare hvor den gjorde før hvor jeg kan trykke næste eller cancel.

Når jeg trykker næste kommer sitting up your account teksten og forsvinder igen. Uden at gå videre til næste side så jeg kan vælge hvilken mappe mine mails skal ligge i.

Jeg kan ikke få den til at gemme den nye indgående server adresse.
Hvad skal jeg gøre :S

På forhånd tak.
Avatar billede AlexKH7 Nybegynder
01. april 2012 - 20:38 #1
Jeg fant selv en løsning.