Avatar billede milter Ekspert
14. november 2011 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksperten loader ikke helt.

Hej.

Jeg har gennem et stykke tid observeret, at eksperten.dk ikke åbner helt, dvs. at den tilsyneladende mangler at åbne nogle elementer. Det viser sig ved, at jeg til tider får vinduet på proceslinien, som viser, at alt ikke er åbnet. Et par gange har det betydet, jeg måtte lukke og genåbne siden, men som regel ser alt ud til at køre fint.

Jeg bruger fuldt opdateret XP Pro med IE8.

Har andre det samme problem?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. november 2011 - 21:57 #1
Har ikke oplevet, men jeg har så blokeret de ads der er herinde mm, så ved ikke helt hvad du mener der mangler evt screen shots? :)
Avatar billede milter Ekspert
14. november 2011 - 22:45 #2
#1.

Ved nærmere eftersyn kan jeg se, at jeg har forklaret det lidt forkert. Den grønne "status bar" ligger ikke på proceslinien men over den og ser ud som den i linket herunder. Gå ned til ca. midt på siden med teksten: "Progress. Show the progress of background tasks, either with a determinate progress bar or an animation."

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa511492.aspx

Ifølge "Windows jobliste" > "Processer" ser det tilsyneladende ikke ud til at give nogen problemer, dvs. "Aktiv systemproces" forbliver på eller tæt på 99%.

Det sker kun nogle gange, og jeg har endnu ikke kunnet linke det til en bestemt reklame, som f.eks. her:

http://www.eksperten.dk/spm/751695
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2011 - 16:26 #3
Oplever den fejl tit.
Esc og bagefter F5 løser det.
Dog kun i Firefox.
I Chrome og IE er der ingen problemer.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. november 2011 - 19:36 #4
#2 så vil jeg tro der har nogen med koden og gøre, som #3 vidst har undersøgt så er der problemer i nogle, men ikke alle :) Og jeg bruger Chrome så derfor oplever jeg ikke følgende :)
Avatar billede milter Ekspert
20. november 2011 - 17:23 #5
Tak for kommentarerne. Nu ved jeg da, at jeg ikke er alene :-)

Jeg har fundet ud af, at F5 (opdater) som regel klarer problemet, men jeg har stadig ingen anelse om, hvorfor det opstår.

Jeg lukker.