Avatar billede fleksto Nybegynder
04. august 2001 - 17:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

IE 5.5 fejl

Når jeg højreklikker  i IE5,5 eller forsøger at udskrive mm får jeg følgende fejl
IEXPLORE forårsagede en ugyldig sidefejl i
modul KERNEL32.DLL på adressen 017f:bff81960.
osv.
Hvorfor det. Hvad er kernel32.dll for en størrelse ?
PS: jeg har geninstaleret flere gange.
Min 5.0 kører uden problemer
hvorfor jeg ikke bare bruger den - jeg har brug for 128bits krypteringen.
Avatar billede aasuper Nybegynder
04. august 2001 - 17:29 #1
En sådan fejl er næsten umulig at løse - Kernel32.dll er selve Windows-kernen.

Hvilken Windows-version bruger du? Det er nemlig meget sjældent, at en sådan fejl sker i Windows 2000/NT, men desværre ikke i de udgaver, som kører på dos!

>>AASuper
Avatar billede dribble Nybegynder
04. august 2001 - 17:30 #2
Kernel32.dll er en af hoved filerne i Win 95/98 systemmet, og du kan ikke indlæse IE5,5 ordentlig fordi der er en .DLL konflikt
det kan måske være en fejl i din registerdatabase så køre evt. en scanreg (et program i Windows) men det er altså kun hvis intet andet virker
Avatar billede dribble Nybegynder
04. august 2001 - 17:33 #3
en KERNEL32.DLL fejl kan dog også skyldes at dine RAM er defekte eller der er for meget støv og møg inden i din computer, på motherboardet osv.
Avatar billede fleksto Nybegynder
06. august 2001 - 14:50 #4
Tak for velviljen.
Så blev man så klog. scanreg, møg ...umulig at løse. Måske er det blevet tid til at formatere.

ses