Avatar billede Blueeyez Mester
12. november 2011 - 19:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min kode ændret?

Hej eksperten.dk

Jeg ved ikke om i logger alt vi foretager os herinde, men i dag nu her da jeg prøvede og logge på herinde så kunne jeg ikke, jeg ved ikke hvorfor, men jeg bad om et nyt kodeord og så virkede det igen.. forleden virkede det fint, så min bekymring går på om der er nogen der "sniffer" eksperten.dk? Eller er login delen krypteret?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2011 - 20:36 #1
Man kan ikke ændre password herinde, uden at bekræfte det via e-mail.

Sikker på du ikke havde glemt Caps Lock?
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2011 - 20:54 #2
Foruden fejl40, så en midlertidig dårlig forbindelse til DB, mindre DB-bøf, gæster på brugerens maskine osv... mulighederne er mange :)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. november 2011 - 21:05 #3
#1 100% sikker, min browser gemmer koderne, der er ingen andre end mig der bruger pc + jeg har samme problemer på comon og version2, er de på samme server eller på nogen måde forbundet  med hinanden?

#2 når det virkede før så er det underligt det ikke virkede nu her? Jeg er den eneste der benytter maskinen.. DB kan være en mulighed, hvis du læser det jeg skriver til #1 så har jeg samme problemer på 2 andre sider, jeg er på flere sider uden følgende problemer.. blot det der undrer mig..
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2011 - 21:20 #4
#3 Comon og Exp, begge ejet af IDG, hænger sammen (har lige testet, har ikke aktivt oprettet bruger på comon, men kan logge ind med min exp-bruger).
Men version2 er separat, så jeg tror fejlen er at finde det fælles sted de hænger sammen (hint: det sted du er 100% sikker) ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. november 2011 - 22:06 #5
hmm ja, det må være der det er, altså at de evt deler DB?.. Kan os logge derind med samme login som her skønt jeg har 2 vidt forskellige koder på hver side.. så man må da kunne tælle det som en fejl? O.o Det kan jo ikke passe at når man får en bruger her så får man en bruger der og når man ændrer kode her så ændrer man den der.. og har da aldrig set når jeg har bedt om anden kode på comon at der har stået noget om eksperten.dk :S eller omvendt
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2011 - 22:26 #6
#5 Ikke nødvendigvis en fejl. Bare SSO.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. november 2011 - 20:13 #7
SSO? :S lukker tråden..
Avatar billede chalde Seniormester
13. november 2011 - 22:03 #8
#7 Single Sign On.