Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 19:11 Der er 7 kommentarer

Recovery af data fra en nas

Hej

Jeg har en Netgear MS2110 som jeg ikke længere kan få adgang til. Jeg har kørt RAID1 på mine diske.  Jeg har fundet frem til at det er noget linux system XFS fil format mine data ligger i.

Windows kan under disk håndtering godt se disken.

jeg har prøvet at Explore2fs men uden held, synes jeg er gået på grund nu.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 19:36 #1
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. november 2011 - 05:28 #2
Måske du kan bruge en alm. linux livecd, mounte den ene af diskene og se om du kan få dataene ud.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 23:05 #3
Så vidt jeg kan se understøtter det ikke det filformat jeg omtaler.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 23:07 #4
jeg har fundet et program som kan se mine filer NAS Data Recovery V2.01, desværre koster programmet 99 $, så jeg lader lige tråden stå åben i håb om at der kommer et gratis / billigere program
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2011 - 08:19 #5
Både #1 og #2 er brugbare metoder, så hvad med at bruge de forslag som hjælpsomme mennesker bruger tid på at foreslå
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2012 - 14:34 #6
Jeg fik en gut til at hjælpe mig med.  jeg lukker den tråd tak for jeres forslag.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2012 - 14:35 #7
hvis folk ønsker point så lav et svar.