Avatar billede Birch2011 Nybegynder
06. november 2011 - 00:19 Der er 18 kommentarer

Konvertering af jpg fil til pdf

Hej !

Jeg skal have printet en masse af mine foto(jpg) i A3 størrelse i byen. Jeg fik af vide af den person som står for print, at jeg ville spare tid og penge hvis jeg lagde alle mine billeder ind i en pdf fil.

Så mit spørgsmål er ganske enkelt - HVORDAN GØR JEG DET?

Mvh/Marianne
Avatar billede Mik2000 Professor
06. november 2011 - 00:40 #1
Jeg vil anbefale et program som dog koster en smule, men du får en helt pakke af programmer der kan bruges til mange ting. Programmet er AVS4YOU image converter. Synes hele AVS4YOU pakken er super, og prisen er billig.

Se mere her: http://www.avs4you.com
Bestil her: http://www.avs4you.com/Register.aspx
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 01:04 #2
Jeg bruger Nitro Pdf Reader som er gratis. Inde i programmet vælger du bare Create from file og finder så dit billede og den laver det om til en pdf fil :)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 01:05 #3
svar...
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 08:32 #4
http://www.xnview.com/
den er helt gratis og på dansk
under multi konverter

man bruger kommentar til at oprette spørgsmål med
man bruger kun svar til lukning af spøgsmål
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 08:33 #5
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 14:33 #6
Hvis det var til mig var det fordi jeg glemte at lave det om til svar i den første?? For hvis det virket så slap han for at skulle ind og lukke den senere men bare kunne gøre det?
Avatar billede Birch2011 Nybegynder
06. november 2011 - 17:38 #7
Tak det vil jeg prøve :-) Ved du om det er muligt at ligge flere billeder ind i en pdf fil, eller laver man en pdf fil per billede?
Avatar billede Birch2011 Nybegynder
06. november 2011 - 17:43 #8
ups mit svar var til mik2000
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 07:52 #9
du skal stadig bruge kommentar birch
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 20:45 #10
Det koster penge? Det andet er gratis og fuldstændig det samme? Spar dine penge??
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 07:37 #11
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 17:30 #12
http://www.freepdfconvert.com/ fra et indlæg på den side som Treatmenice skrev :)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2011 - 07:44 #13
hold nu op med de uopfordrede svar
det eneste i opnår er at dette spørgsmål på forsiden står til lukning og mange går så slet ikke ind i spørgsmålet

jeres svar kan være helt forkert - er det det i vil opnå???????????
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2011 - 23:23 #14
Ja?.. Nej men da vi allerede er kommet med næsten 10 forskelige forslag tror jeg ikke vi behøver input fra andre?? Hvorfor kan du ikke være ligeglad? Hun har fået hjælp og en masse faktisk? Hun kan bare vælge et som svar og så lukke..
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2011 - 07:43 #15
du kunne vel i det mindste som ny bruger herinde bare gøre ligesom os andre - sværere er det vel ikke

jeg viser dig bare hvad der er ødelæggende for spørgerens løsning af sit spørgsmål

så nej jeg kan ikke være lige glad eller hvade jeg ikke skrevet det vel

det er da pudsigt at så mange vil gøre det på deres egen måde uanset det er ødelæggende for løsningen
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2011 - 18:44 #16
Hvorfor ødelægger det løsningen?
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 07:27 #17
fordi mange ikke går der ind - den står som gul til lukning

din løsning kan være helt forkert - det er kun spørgeren der ved om den er rigtig og det er vel ikke det du vil opnå vel
alene derfor kommer der aldrig en løsning på spørgsmålet

det er ikke forbundt at bruge SVAR men den mulighed er kun til lukning af spørgsmål

kommentar ------------ brug altid
svar------------------ kun til lukning af spørgsmål

det burde der stå
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 19:25 #18
Hvis en af disse svarmuligheder ikke er gode nok så har spørgeren godt nok lavet noget forkert?..