Avatar billede GitteK Nybegynder
03. november 2011 - 20:38 Der er 4 kommentarer

Hvordan kommer jeg af med "4iy71w5sc31d6p0.directorio-w.com"

Jeg har haft virus paa min computer. Og de kom blandt andet ind via 4iy71w5sc31d6p0.directorio-w.com

Virussen gjorde saa jeg ikke kunne downloade, installere eller aabne virus programmer

Nu er jeg kommet af med den/de virus

Jeg har stadig et problem, og det er at hver gang jeg gaar online, saa kommer jeg automatisk ind paa ovennaevnte webadresse
Mit antivirus program (avast) gaar i krig - og saa vidt jeg kan see kommer der ikke virus ind

Men jeg vil gerne vaek fra den webadresse
og er blevet anbefalet at slette mit windows explorer program og installere et nyt
men inden jeg sletter skal jeg jo downloade

mit styrings program er windows7

er der nogen der ved hvordan jeg skal goere?

ps. jeg har proevet at slette webadressen, men det kan jeg ikke

KH Gitte
03. november 2011 - 20:45 #1
Systemgendannelse et par dage bagud ?
(Ikke at forveksle FACTORY RECOVERY)

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions

---

Igen:
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/GitteK Point ude: 120 ?

Nærlæs
www.eksperten.dk/faq
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
(Du HAR fået det at vide flere gang før...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2011 - 20:53 #2
Hvem har du fået det råd at af at du skal slette din browser, og hente en ny af?
Det kan man nemlig ikke.
Avatar billede GitteK Nybegynder
03. november 2011 - 22:34 #3
Ja, han hedder Givemore. Og er ellers ikke tabt af en vogn. Har du saa et godt raad til hvad jeg skal goere
04. november 2011 - 07:03 #4
Se #1 ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...