Avatar billede -mask- Nybegynder
03. november 2011 - 17:14 Der er 6 kommentarer

Logo til fritidshjem

Hej eksperter (Jeg fik lukket den anden, men kan åbenbart ikke oprette under grafiske opgaver, så opretter den her igen) - Undskyld for spam!

Jeg arbejder på nuværende tidspunkt på et fritidshjem, som ligger i Værløse.

Klubben er foreholdsvis ny og står og mangler nye medlemmere - Jeg står så for at skulle lave nogle flyers og andre sjove ting, for at promovere klubben på bedste vis! Men da vi ikke har et logo, så er det svært at markere sig på markedet.

Jeg søger derfor en, som kan hjælpe mig med at lave et sjovt, men flot logo.. Jeg har ikke rigtigt nogen forestilling om, hvordan og hvorledes, men skyd gerne løs, så vi kan se, hvor vi ender henne :)

Navnet på klubben er: Toppen24

Hvis jeg skulle henvise til nogle andre logo'er, så vil jeg måske gerne have noget i stil med: http://www.manga.com/ - Hvor man evt kan sætte nogle personer på nogle af bogstaverne eller noget i den dur.. - Men skyd løs, så kan vi se på det :)

Hvis det KUN vil laves for penge, så kontakt mig endeligt, så kan vi snakke om det :o)
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
03. november 2011 - 17:33 #1
Ved ikke om du er til at købe logoer.
Men med denne her hjemmeside kan du nemt lave dit eget logo med tekst!

http://www.vistaprint.dk/logo-design/add-text.aspx?mk=logo+creator&ad=e&gclid=CMWLj4_ymqwCFUMYzQodK0fdcg&GP=11%2f3%2f2011+12%3a32%3a20+PM&GPS=2228499999&GNF=0&GPLSID=&rd=3

Venlig hilsen Jacob
Avatar billede -mask- Nybegynder
04. november 2011 - 11:11 #2
jacsefrafaxe -> Det ser meget godt ud, men.. Det er vel nogle logoer, som folk tidligere har brugt eller andre kan få fat i.. Vil gerne have et helt unikt et, hvis du kan følge mig :-)
Avatar billede maXor Nybegynder
04. november 2011 - 14:11 #3
Jeg er klar på opgaven..
Vi kan lige skrives nærmere omkring hvad du ønsker, og hvordan med ideer..
Avatar billede -mask- Nybegynder
04. november 2011 - 16:43 #4
Det lyder super lækkert.. Hvor og hvornår kan vi snakke sammen? :)
Avatar billede -mask- Nybegynder
07. november 2011 - 14:52 #5
Er der stadig nogle folk, som tænker over denne opgave eller er igang med et udkast? - Det haster nemligt, så vil meget gerne have noget respons snart :D
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
14. november 2011 - 15:50 #6
Tja, det virker som et svært spørgsmål! Prøv at kontakte nogle eksperter.