Avatar billede Hara-Kiri Nybegynder
01. november 2011 - 07:26 Der er 3 kommentarer

Gaming bærbar

Godmorgen.

Jeg har meget lidt forstand på computere, og bærbare specielt.
Jeg har brug for en Bærbar computer det eneste kriterie er at den skal kunne spille alle spil og gerne gøre det rigtig rigtig godt. jeg vil bruge i omegnen af 15k. Jeg ved godt at stationære altid er at foretrække til sådan noget, men skal have den med til Afghanistan en tur, og muligheden for at slæbe en kasse og en skærm med rundt er lettere begrænset. jeg har haft kig på den her

http://www.sharkgaming.dk/msigt780dx.html

Men ville hade at snyde mig selv, hvis jeg kan få meget mere for mine penge et andet sted.

Håber i kan hjælpe.

MVH

Mikkel
Avatar billede kimwright Nybegynder
01. november 2011 - 08:21 #1
Et rigtigt godt valg efter min mening :)

MSI er et super godt mærke, dejlig kvaliitet, og har noget fedt hardware - der vil gå laaaaang tid før sådan en model bliver outdated (:

mit forslag ville også have været en msi (klart de bedste gaming bærbare )
Avatar billede Cypern Nybegynder
01. november 2011 - 08:22 #2
Skal du have kvalitet og stabilitet, så skal du vælge Asus eller MSI.

Personligt vil jeg vælge en af de super lækre MSI GT780DX eller Msi GT683DX gamer maskiner.
MSI ville jeg fordi jeg vil foretrække deres gamer steelserie gamer keyboard, den meget meget bedre og kraftigere lyd og ikke mindst fordi MSI sælges med  det kraftige Nvidia GTX570M grafikkort der er helt afgørende for first person shooter games som BF3.

Du skal ikke spekulere om det er en i5 eller i7 processor, det har ingen betydning og du kan spare lidt penge ved at vælge en i5 processor.
Skærmstørrelsen, ja der vil jeg personligt sige alt under 17" er no go.

Den du har kikket på er en super gamer bærbar som jeg personligt ville vælge, kvaliteten er dog lidt ringere end Asus og deres G serie, men jeg ser til gengæld mange flere fordele.

Der sælges også andre laptop produkter der ofte er samlet i Danmark, men min erfaring er at mange oplever seriøse varme problemer med disse "selvbygger" gamer bærbare og det betyder at maskinen ikke opfører sig stabilt og vil fryse gang på gang indtil grafikkort eller CPU står af, fordi den bliver for varm - så det er no go for sådan en model der også ser fantastisk ud på papiret.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
01. november 2011 - 08:35 #3
Jeg ville på det kraftigste anbefale MSI GT780DX.