Avatar billede Blandy Praktikant
31. oktober 2011 - 08:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alternativ viewer.

Er der nogen der kender til en program som kan vise, og evt rediger i filer som: .EPS - .AI - og indd?

Det er bare så man ikke behøver at købe ne dyr licens til photoshop bare for at se de filer man får tilsendt.
Avatar billede The_Buzz Novice
31. oktober 2011 - 08:44 #1
OpenOffice kan ihvertfald konvertere EPS så man kan bruge dem
http://da.openoffice.org/

Den er lidt gammel tråd, men læs evt også om indd:
http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?p=11619
Avatar billede Blandy Praktikant
31. oktober 2011 - 10:21 #2
Scribus kan åbne .ai .eps filer. Men mangler stadig noget der kan åbne photoshop filer og .indd.

Er du støt på sådanne viewer nogen steder?

I øvrigt mange tak for hintet til scribus i første omgang;)
Avatar billede Blandy Praktikant
31. oktober 2011 - 11:58 #3
mangler kun et program der kan åbne .indd nu. irfanview kan åbne .psd filer.
Avatar billede Blandy Praktikant
03. november 2011 - 13:35 #4
fandt nogle alternativer til de formarter. rafviewer og Scribus