Avatar billede hudsonium Mester
28. oktober 2011 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kombination af videoer

Hejsa,

er der nogen der kender til et video-program, der kan kombinere to videofiler i med hinanden i én fil således, at de afspilles oveni hinanden, så de begge er synlige? Jeg tænker at den ene udgør en baggrund, og den anden bevæger sig ovenpå denne baggrund.

Det kan også godt være et mindre foto, der bevæger sig glidende over en video-baggrund.

Nogen der kan hjælpe? Det er til Windows XP.
Avatar billede jokkejensen Novice
28. oktober 2011 - 12:00 #1
adobe premier klarer let opgaven, hvis du kan nå det på en 40 dages trial :)
Avatar billede hudsonium Mester
28. oktober 2011 - 12:28 #2
Hej, ja det er også hvad jeg selv kunne sjusse mig frem til - så må jeg jo prøve det..

Tak.
Avatar billede hudsonium Mester
27. november 2011 - 19:35 #3
JEg fik det ikke til at virke, jeg tror det program kræver for stor indlæring til mig, og desuden kan min PC ikke engang køre den seneste version.. :-(