Avatar billede Lauzen Nybegynder
23. oktober 2011 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!!

Nogen der ved om jeg har en chance for at finde en person jeg kun har et billede af? Jeg ved også hvor han senest var henne på ferie og hvilket hotel.

Venligst Laura
Avatar billede Lauzen Nybegynder
23. oktober 2011 - 11:12 #1
Jeg ved at han lige har været i Tyrkiet med sin storebror, mor og far, det var Porto Bello hotel resort and spa i Antalya og han lød som om han måske var fra Tyskland, eller så kommer han fra et land der har et sprog med noget tysk i... Please hjælp mig!
Avatar billede amigasger Nybegynder
23. oktober 2011 - 11:16 #2
Hej Laura

Prøv først at finde samtlige oplysninger du har om personen. Skulle I feks. have taget et billede foran hans bil, kan registreringsnummeret hjælpe dig. Kender du nogle møder/arrangementer, som han skulle have deltaget i? Så kan du måske finde deltagerlisterne fra disse. Har I snakket om noget, som forbinder ham med et sted, en klub, en anden person, så kan det ofte hjælpe. Kender du tidsperioden han var på hotellet i? Hvis ja, så kan du jo altid ringe og sige at du har fundet ud af at du er rejst hjem med noget, der tilhørte en person, der var der i perioden - og at du desværre kun har et billede, hvorfor du gerne vil have et udtræk af tursiter i peridoen. Så kan du efterfølgende gå igennem listen en efter en - og søge google, facebook etc. for flere oplysninger på personerne.

Hvis det er et hotel i udlandet kan du måske også have held af at rette henvendelse til lufthavnen / rejsebureauet.

Held og lykke :)
Avatar billede Lauzen Nybegynder
23. oktober 2011 - 11:28 #3
Ja det var et hotel i udlandet som jeg skrev ovenover din kommentar, men det er ikke så let for jeg ved ikke så meget om ham andet en det jeg har skrevet... Jeg ved også hvilken etage han boede på men ved ikke helt om det hjælper så meget...:)
Avatar billede Lauzen Nybegynder
23. oktober 2011 - 11:45 #4
Må jo så finde ud af det på en anden måde...