Avatar billede Napoloen Nybegynder
21. oktober 2011 - 20:21 Der er 10 kommentarer

hvordan Får jeg min computer til at køre bedre til spil som modern warfare 3 og battlefield 3?

jeg har en stationær computer som jeg gerne vil have til at køre Modern warfare 3 og Battlefield 3 med god grafik. Den har 4 Gb ram (der står 3,25 usable) og processoren hedder: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ 2.60 GHz.
ved ikke hvad grafikkort den har nu... hvad skal jeg gøre? - som er billigt?
Avatar billede Cypern Nybegynder
21. oktober 2011 - 20:42 #1
Du kan ikke gøre noget, det er grafikkortet der ganske enkelt er alt for langsomt.

Du kan tilslutte via PCMCIA porten et eksternt grafikkort, men igen er det afhængig af portens hastighed. det kræver også en ekstra strømforsyning til at trække dette grafikkort.

Så som udgangspunkt er det desværre et No-Go for din bærbar til at spille sådanne spil.

En ny Asus Gamer bærbar pc med et GTX 560 grafikkort, kan klare BF3.
Avatar billede Cypern Nybegynder
21. oktober 2011 - 20:44 #2
Avatar billede Cypern Nybegynder
21. oktober 2011 - 20:46 #3
Her er anbefalede specs til BF3

Recommended System Requirements

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 560)
Sound Card: DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
Avatar billede Blueeyez Mester
21. oktober 2011 - 20:49 #4
#0 Det der vil gøre en forskel er graffikkortet, men du kan ikke finde et billigt graffikkort til følgende.. hvis du gider og skrive mere om din pc kan vi nok finde ud af noget mere..

Er det en færdig samlet pc du har købt?: Dell, HP, Packard Bell, Medion???

Gerne model navn.. Jo mere info desto bedre og evt en pris på hvad max du kan tåle at investere i opgraderingen  (:
Avatar billede Cypern Nybegynder
21. oktober 2011 - 20:50 #5
Ups, glemte lige :

Hvis du gerne vil spille nogle avancerede spil som din hardware ikke kan trække, så gør det i skyen.

Jeg spiller med stor fornøjelse fede 3D spil på mit gamle hakkebrædt med XP installeret.

Jeg bruger www.onlive.com
Det kommer snart officielt til Danmark, men jeg har ingen problemer med at spille der.
Du kan gratis spille ca 30 min på de enkelte spil ganske gratis, så kan du teste det af.

Dette er og bliver femtiden og betyder at Tablet og telefoner kan spille hardcore 3D first person shooter spil, ja dit TV kan enda være med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2011 - 21:03 #6
Han har en stationær...
Sikker på du svarer på det rigtige spørgsmål?
Du afskriver nemlig grafikkortet før du ved hvilket et der sidder i maskinen :)

Napoloen> Prøv at hente programmet Speccy der kan fortælle en helt masse om din hardware: www.piriform.com/speccy
Avatar billede Cypern Nybegynder
21. oktober 2011 - 21:07 #7
:-) Ja det har du ret i.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2011 - 21:11 #8
hæhæ tænkte det nok ;)
Avatar billede gulerodden Nybegynder
22. oktober 2011 - 02:34 #9
hvis det er du vil afprøve Onlive lige pt i en måned kan du købe PCGamer bladet, der følger en måneds trial af det med :)

hmm men ellers så var jeg i en pc butik idag hvor man kunne få et Radeon HD 5830 til 1500... hvilket jeg tror er et ganske fint kort til brug af BF3 og MW 3 :)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 07:49 #10
inden du investerer så prøv lige med iobits gamebooster om den ikke skulle få det til at virke

hvis kan du jo planlægge din opdatering af pc.

http://www.iobit.com/gamebooster.html

m.v.h