Avatar billede multijuice Nybegynder
20. oktober 2011 - 04:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Hej

Jeg går og "pønser" lidt på at starte en hjemmeside med og om forslag til spil på oddset, bookmakerguide, forum og lignende.

Jeg vil høre hvad det ca. vil koste at få lavet en side indholdsmæssigt/sideantal svarer til www.spilfiduser.dk og www.spilmedprofit.dk Dog med et lidt andet layout.

Det jeg er interesseret i er en side der er "klar til brug" og som jeg selv kan gå ind og opdatere/ændre med spilforslag, nyheder og andre småting.

På forhånd tak for svaret.

Med venlig hilsen
Avatar billede kalp Novice
20. oktober 2011 - 10:33 #1
Det er aldrig en god kravspecification når man peger på 2 hjemmesider og siger "noget ala det der".

spilfiduser.dk har lidt mere funktionalitet og dermed lidt dyrerer.

spilmedprofit.dk ser simplere ud - kunne f.eks ikke se noget forum.

Jeg tror en mellemløsning ligger på alt fra 10.000kr - 30.000kr alt afhængig af hvem du spørger!

Det bedste er at du laver din egen kravspecifikation og får et bud på den.
Det vil sige - hvad præcis kunne du tænke dig.
Avatar billede kalp Novice
20. oktober 2011 - 10:35 #2
Hvis et firma skal gøre det, så hold dig fra dem med en projektleder tilknyttet.. jo det er meget rart med sådan en nogle gange, men de koster ekstra. Et sådan projekt, som det der kan enhver freelance programmør klare.
Avatar billede multijuice Nybegynder
20. oktober 2011 - 21:03 #3
Hej

Først og fremmest tak for svaret.

Kan godt blive lidt mere konkret.

- på hjemmesiden skal der være spilforslag som jeg kan afvikle som vundet/tabt. Spillene skal også kunne forbindes med et personligt regnskab til brugeren/eksperten.

- Jeg vil også gerne have at hver enkelt bruger har sin egen profil, altså med eget brugernavn og kode.

- Der må også gerne være et forum og der skal kunne skrives blogs på siden.

- Der skal kunne skrives artikler/optakter, som så bliver vist på forsiden via en overskift man kan klikke videre på.

- så ved jeg ikke om det er relevant, men vil også gerne have et sms/mail system op at stå så man kan købe sig den service at få spillene leveret direkte.

Lige nu har jeg et budget på 15-20.000kr.

Håber det er mere specifikt
Avatar billede kalp Novice
21. oktober 2011 - 10:27 #4
Til nedenstående 2 punkter er der allerede masser af detaljer der ikke er tydelige.
Man kan forstå at systemet skal være bruger baseret, men hvilken funktionalitet udspringer der så fra det? dvs. hvad skal en sådan bruger kunne, hvad skal der komme frem af menu'er og hvad skal de kunne.

- på hjemmesiden skal der være spilforslag som jeg kan afvikle som vundet/tabt. Spillene skal også kunne forbindes med et personligt regnskab til brugeren/eksperten.

- Jeg vil også gerne have at hver enkelt bruger har sin egen profil, altså med eget brugernavn og kode.

min pointe er lidt, at man skal være meget præcis med hvad man helt præcist vil have for hver en enkelt ting tager jo tid at lave:) og derfor afhænger den endelig pris af hvor mange features der skal udvikles.

Det behøver ikke være skrivearbejde det hele. Det kan også være håndtegnede mockup eller computertegnede.. så man viser mere præcist hvad man ønsker sig.

og selvfølgelig løbende møde/møder med udvikleren, så man er helt enige.
Avatar billede multijuice Nybegynder
09. januar 2012 - 20:45 #5
lukket
Avatar billede multijuice Nybegynder
09. januar 2012 - 20:53 #6
ok
Avatar billede multijuice Nybegynder
09. januar 2012 - 22:10 #7
Hej.

Jeg har åbenbart dummet mig lidt med de der point. Det undskylder jeg mange gange. Jeg siger tak for nogle gode og brugbare svar