Avatar billede Jonasilum Nybegynder
13. oktober 2011 - 17:37 Der er 1 kommentar

Hjælp til Medion Computer

Hej

Jeg har en Medion computer (nærmer betegnet en Medion Akoya MD 8343)
som ikke vil starte, eller jo den står bare for fuld knald og kører, og skærmen er sort. Det sidste jeg gjorde inden der skete det var at jeg havde den åbnet, for at kigge ned i den. Havde noget ram jeg ville se om der passede i maskinen; det gjorde det ikke, og derfor lukkede jeg den igen, og så var problemet der.

- Nogen der har nogle guldkorn, ellers må jeg sende den ind "pålidelige" Medion.

(Første spørgsmål herinde, og kunne ikke finde en kategori omkring fejl, så derfor skrev jeg den her)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. oktober 2011 - 19:07 #1
Hej Jonas (skud) og velkommen til Eksperten.

Fjern strømmen til den, og tryk herefter på startknappen i 30 sek. Lad den vile i et kvarter og prøv at starte igen.