Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 15:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lang tid før cursoren blinker

Hvis jeg skriver en kommentar/et svar i Excel-gruppen så sker det jævnligt det, at det tager lang, lang tid før cursoren blinker (så man kan skrive) hvis man for eksempel går tilbage i det allerede skrevne for at rette noget. Det er uacceptabelt tidsrøvende.

Hans Knudsen
11. oktober 2011 - 15:34 #1
Med hvilken Browser ?

Men gætter på EI9 ... velkendt problem... i alle 'grupper' og ikke kun her på Eksperten.dk ...
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 17:24 #2
Det kommer jo også an på hvor mange RAM din pc er "født" med og hvilket styresystem den har.

Hvis den kun har 2 GB RAM og Windows Vista så er problemet i computeren da Vista fylder ca. 1.5 GB RAM - altså kun 500 MB tilbage. Hvis din PC har 4 GB RAM og Windows 7 eller Vista burde der ingen problemer være her - så skal du måske prøve dig frem med Internet Explorer 8 :)
11. oktober 2011 - 17:27 #3
Ikke en dyt med RAM - jeg har 12Gb (W7 64Bit) at boltre mig med ...
Det er KUN aktuelt med IE9 ...
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 17:37 #4
Det er ikke helt rigtigt. Hvis PC'en har for lidt RAM og bruger fx Vista bliver den ekstrem langsom hvilket kan have indflydelse i programmer såsom IE9 ;)
11. oktober 2011 - 17:41 #5
... hvorfor er problemet så også hos mig ? Og mange andre ?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 17:44 #6
Det kan jeg da ikke forklare - jeg ved bare at Vista fx fylder en hel del og kan bevirke at computeren bliver ekstrem langsom - måske er det ikke problemet her - men det kunne være ;) Selv har jeg 4 GB RAM og W7 og ingen problemer med IE9  ?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 18:10 #7
2 Gb ram, Windows7 og IE9. Har aldrig oplevet tilsvarende i andre grupper.
Avatar billede Wally73 Mester
11. oktober 2011 - 18:19 #8
Det er et IE9 problem, men selvom man ikke kan se cursoren, så kan man altså godt skrive alligevel.
Man skal så enten bare vide hvor cursoren er eller prøve sig frem ved at skrive et enkelt bogstav for at se placeringen.
11. oktober 2011 - 18:21 #9
... eller klikke på placeringen med musen...
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 18:26 #10
Jeg det synes ikke er muligt nogen af delene, men kom med et svar hvis I ønsker point.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 18:28 #11
Der kan du se - Windows 7 bruger ca. halvdelen af den plads PC'en er fyldt med. Ved ikke om du har store programmer på den - men som det nævnes kan du stadig skrive ;)
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 09:22 #12
Lukkes