Avatar billede edb-debil Nybegynder
06. oktober 2011 - 23:05 Der er 5 kommentarer

Bærbar med widescreen. Indstilles?

Jeg har købt en bærbar Medion. Trods bøvl med installering lykkedes det mig at se tv på den, og billedet var som det skulle være, men gik dog i sort efter et kvarters tid. Stikket sad i mens jeg så tv, måske fordi batteriet skulle have været ladet op først.... ?

Når computeren ikke bruges til tv bliver skærmbilledet meget lille (ligesom det gammeldags mere kvadratiske format, så det altså ikke fyldes ud i siderne). Sådan burde det vel ikke være?! Kan det indstilles?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 23:35 #1
ja FN-F7
07. oktober 2011 - 07:00 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2011 - 11:31 #3
#2 hvorfor  siger du det samme Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

har du en file med den på som du bar kopier ind ?? (det skul man da  tro )
07. oktober 2011 - 13:12 #4
Ref #3: Nemlig!!!
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. oktober 2011 - 20:45 #5
Højre klik på skrivebordet og vælg Skærmopløsning.

Der kan du indstille hvad størrelse billede de 2 skærme skal vises med.

Det med at skærmen går i sort at sikkert fordi den er sat til at gå i sort efter 15 minutter i Strømstyrring.

Gå ind i Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Strømstyring
Og vælg "Vælg hvornår skærmen skal slukke".

Check at du indstiller under den rigtige strømstyringsplan.
Hvis du for eksempel har strømstikket ud så kan det være den skifter til en anden plads når du sætter stikket i.