Avatar billede kasperorso Juniormester
04. oktober 2011 - 14:32 Der er 1 løsning

Kan ikke opsætte ftp server i Sharepoint Designer.

Hej alle sammen!
Jeg er ret ny i den verden, hvor jeg laver mine egne hjemmesider.
Men nu har jeg fået stablet lidt på benene, og jeg vil gerne have den på et domæne.
Jeg har allerede et domæne + webhotel, så det skal der ikke tænkes over.
Jeg har tænkt mig at sætte det op med ftp.

Når jeg går ind og siger, at jeg gerne vil sætte det op i ftp i Sharepoint Designer, beder den om placering af fjernwebsted samt brugernavn + password. Alt dette har jeg indtastet og er kommet ind på serveren.
Problemet er så, når jeg vil lægge mine forskellige filer over på ftp serveren, siger den, at statussen er konflik på alle filerne, jeg har lagt over på ftp serveren. Derudover brokker den sig over et par filer jeg vil flytte, hvor den siger permission denied.

Håber, at der er nogen, der kan forstå, hvad jeg mener og kan hjælpe!
På forhånd tak!
Avatar billede kasperorso Juniormester
15. november 2011 - 12:29 #1
.