Avatar billede nikoli Nybegynder
26. september 2011 - 18:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp hvad er fejlen her php kontakt box

hej jeg fandt et kontakt system på rowl.dk men der er en fejl i den kan i hjælpe mig jeg har ikke forstand på det jeg fandt bare koden der er en masse tekst som ikke skal være der og sikkerhedskoden virker ikke hvad er der sket her er koden.

http://gratisupload.dk/vis/66090/
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. september 2011 - 18:34 #1
Vi har ikke en jordisk chance for at vide hvad der går galt i DIT script, når du viser en ANDENS script.
Avatar billede nikoli Nybegynder
26. september 2011 - 18:40 #2
download og vis i broswer så kan du se hvad der er galt
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. september 2011 - 18:46 #3
Øhhh, nej det kan jeg ikke. Og hvorfor i h.... skal jeg bruge tid på det (undskyld sproget)
Avatar billede majbom Novice
26. september 2011 - 18:49 #4
link til siden, eller smid koden op på pastebin.com og læg et link her - du må lige selv gøre lidt for at vi gider, bruge vores tid på det
Avatar billede kjeldsted Novice
26. september 2011 - 18:49 #5
Nu ramte vi da den rigtige kategori.
Men du skal ikke regne med at få serveret en løsning, før vi får at vide hvad problemet er.
Avatar billede pstidsen Novice
26. september 2011 - 18:55 #6
Hvis du gerne vil have en kontaktformular kan du jo prøve: http://www.eksperten.dk/guide/1410
Avatar billede nikoli Nybegynder
07. november 2011 - 16:49 #7
gffggf